Karşılık almam imkansız birine asikim
Nasıl unutulur bu
Ben unutmaya çalıştım başka biriyle olmadı yapamıyorum 4 sene oldu artik
Karşılık almam imkansız birine asikim
Nasıl unutulur bu
Ben unutmaya çalıştım başka biriyle olmadı yapamıyorum 4 sene oldu artik
Ben de aynısını yaşıyorum. Göz görmedikçe gönül unutur derler. Maalesef öyle bir şansım yok haftada en az 1 kez karşılaşıyoruz. Çevreni değiştirirsen duyguların azalır belki bunu deneyebilirsin. Tamamen unutabilir misin? Hiç sanmıyorum doğrusu.
Ben hickimseye karşı böyle şeyler hisetmedim bu yoğun hisler beni korkutuyor
Hem de nefret ediyorum da diyebilirim nasıl bir aşk ki bu ben ona nefret ediyorum ama dokunmaya kıyamam öyle birsey
Seninki biraz abayı yakma durumu olmuş. Ben görmezsem unuturum diye düşünüyorum. Sen de çevreni değiştir hiçbir şey yapmamaktan iyidir. Belki onun yerini doldurmaz ama seni mutlu edecek birini seç.
Onun yeri yok zaten yanımda
Beni arkadaş olarak görüyor ve bazı anlatamadigim hisler yaşıyorum
Aynı yerde değiliz biz 2 aydır wpdan konuşuyorduk ben azalttım sonra bir olay oldu onu hatirlaticak 5 gündür böyleyim
Cevap
7Cevap
İzle istersen
Doğru bana neden böylesin diyorlar keşke kurcalamasalar beni bu kadar yetersizsin diyorlar
Dersler yuzunden
Kendini alıştır, hergün geç aynanın karşısına bir sürü ben yeterliyim de, kendi gözlerine bakarak.
Video iyi geldi teşekkür ederim
Ben böyle olmam benim zayıf biri olduğumu gosteriyor basarisiz biriyim sanıyordum megerse normalmis herkeste oluyomus
Ouu çok ozguvenli geldi bu bana
Sevindim 🙂 Serap Etçi'yi izleyin
Bi bakarım ben sagol)
Sende sağol
https://youtu.be/SQ6DOGU8jck
bir erkekle uzun süre flörtleşip sürekli o erkeği düşünmen ve aşık olman lazım
Sonra o da terketsin?
ben eğer flörtleşmeye basladimsa aşık olurum, bilirim kendimi çünkü ve terkedilmekten korkan birisiyim : (
Bu bende de vardı şu an durum ne bilmiyorum
istersen konuşalım
Yargilamicaksannn neden olmasin
hayır ne haddime
Olur)
çıktım
bir şarkı vardı eskiden dinlerdim unutmak kolaymı deme unutursun mihribanım oğlun kızın olsun hele unutursun unutursun..
Unutmuşum diyodum sal. ak gibi hisediyorum kendimi gerçekten kendime bunu yaptığım için kendimi afedemiyorum imkansız bir ask
Zaman en iyi ilaç unutursun
Ben de böyle düşünüyordum 15 yaşım vardı 17 de unuttum şu an 19 um niye aklıma geliyor s. lak yani sanırım onunla konuşmayı kesmeliyim kendime bu kadar haksızlık yapamam
Aklıma geliyor yaşadığım anilar masum masum
Hiç böyle olmamistim kiyamiyorum ona
Zor bir surecteydim karar vermekte zordu bu da var bide
Yeni bir yol cizmek zor geliyor
Kendime odaklanirsam acaba içime kapanir miyim
Herkaranlığın bir aydınlığı vardır
Aydinligim sadece yalnış kişiden kurtulmak olucak peki önemli olan ben bunu nasıl unutucam
Öyle mi bilmiyordum
Örnek verebilir misin
Cunki normal ilişkim olmadı benim
Yapamıyorum şu an sana
Yazamiyorum*olacakti
Attım ya az once
Yani unutmak istemen gerek gerçekten
Öyle bir şey yasattiki bana duygusal olarak
Bide iyi yanindan bakayım ask acisini tatmis oldum sanırım ilk defa aşık gibiyim umarım hatta bu asktir
Ya hiç aşık olmadım ya da şu an yaşadığım şey bu asking acısı
Bilmiyorum k3ndimi kötü hisettiriyo
Doğru hem yeni yıl geliyo 2022 de kalsın o kas. r haklısın)
Yeniden aşık ol
Tekrar uzuleyim yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?