Burada tanıştığım bir çocuk bana duygularının olduğunu söyledi siz olsanız ne düşünürdünüz?

Yaklaşık 5 aydır konuşuyoruz ama bildiğiniz sabah akşam sadece mesajla da değil akşam olunca arıyor birbirimize gün boyu neler yaptığımızı anlatıyoruz aynı şehirdeyiz görüşmek istiyor kafam karışık tatlı da biri kötü niyetli değil bir şans versem mi?

Burada tanıştığım bir çocuk bana duygularının olduğunu söyledi siz olsanız ne düşünürdünüz?
Cevapla