Aslında sürekli kavga ediyoruz 1 kaç dk geç bakmaları oluyor vs bugünde iyi değilim seninle konuşmaya ihtiyacım var dedim uykum var uyucam dedi benim de uykum var ama ben uykuyu değil seni tercih ediyorum seninle konuşmak istiyorum diyorum o ise uyuyor uykusunu alıyor geç saate kadar da uyuyor ama yine uyucam diyor çok şüpheli davranıyor.
Seviyor
Sevmiyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
aslinda cevap sorunun icinde sen 'sana ihtiyacim var seni tercih ediyorum seninle konusmak istiyorum vs vs' diyorsun o seni sevseydi ayni seyi soylerdi sevmiyor seni guzel kardesim seven insan iki eli kanda olsa sevdigi insanin yaninda olurdu bedenen olmasa bile kalben, ruhen yaninda olurdu vaktini bosa harcama ayril gitsin.
Haklısın
sakin vaktini harcama bak sakin!!! yol yakinken ayril gitsin belki farkinda degilsindir ama belkide seni mutsuz edende odur onu hayatindan cikarirsan belki de cok mutlu olacaksin
Beni kullanıyor da olabilir kafamı çok kurcalıyor
kac yasindasiniz
Ben 18 o 19
daha 18 yasindasin onunla vaktini sakin harcama! bak bir abla tavsiyesi veriyorum sana sakin guzel kardesim yoksa ilerde cok daha fazla uzulursun benden sana soylemesi
Üstelik sözlüyüz ailelerimiz de biliyor yalan attığı oldu 2 3 kere ilk başta ilk tanidigimda çok iyiydi sonradan değişti şu an sürekli kavga ediyoruz bugün de beni zor anımda yanlız bıraktı
18 yasindasiniz daha cocuksunuz ne sozu be kardesim? sirf aileler biliyor diye buna tahammul etmek zorunda degilsin 19 yasinda ki bir herif bunu yapiyorsa 25-30 yasina gelince neler yapmaz bak bir abla olarak sana soyluyorum sakin vaktini harcama yoksa cok pisman olursun bir abla olarak sana soyledim bu soylediklerimi alip artik kafan yer mi edersin alip copa mi atarsin senin kararin
Çok değersiz hissettiriyor her kavgada tamam diyerek kestirip atıyor anlamiyorum abla artık yani ama sevmiyor gibi
Guzel kardesim bak ben 27 yasindayim yakinda 28 olacam bir abla olarak sana bunlari soyluyorum. Seven insan sevdigine kiyamaz, senin bir derdin olursa kendi derdi gibi gorur, senin canin acirsa onun cani bin acir. Seni hayatinda isteseydi seninle her turlu konusurdu zamani olmasa bile sevdigi icin o zamani yaratirdi. Bunu hic bir zaman unutma senin kotu zamanlarinda yaninda olmayanlarin senin iyi oldugun zamanlarinda da yaninda olmasin. Bak sozluyuz diyorsun soz demek kari koca olmak demek degil nisanli demek degil ama sozlunse eger demek ki bu adami kocan olarak istiyorsun ve bunun icin de soz taktiniz bu surec sadece birbirinizi daha iyi tanimaniza yardimci olur ve bu surec sana bunu ogretti guzel kardesim bu cocukdan sana koca olmaz, es olmaz, can yoldasi olmaz, cocuklarina baba olmaz. Dusun evlendiniz ailenden sevdigin birini kaybettin, isini kaybettin, ne bileyim bebegini dusurdun, canini sikkan bisey olur bu adam senin yaninda olmaz! Bak ondan ayrilirsan uzulursun her insan gibi uzulursun, canin acir, geceleri uykundan uyanirsin goz yaslari icinde tekrardan uykuya dalarsin ama dunyanin sonu degil! sen onunla birlikte dunyaya gelmedin Allah onu senin karsina cikardi ve sana bir ders ogretti, ne dersi? bir daha boyle insanlari hayatina almaman gerektigine dair bir ders verdi Allah sana! Sen ona muhtac degilsin! bide daha 18 yasindasin be kardesim kimler kimler cikacak karsina, daha nice ask acilari cekeceksin bu ne ki? gun gelecek diyeceksin ki bir cocukluk askiydi sadece hatta oyle bir gun gelecek ki diyeceksin ki ulan ben bunun icin mi uzuldum diyeceksin :) <3 lutfen kendine deger ver ve kendini sev! kendine hep bunu soyle 'ben degerliyim, ben kendimi seviyorum, kimse bana kotu davranamaz' sen kendini seversen insanlarda seni sever sen kendine deger verirsen onlarda sana deger verir!
Çok haklısın ablacığım:'(
Ama bu senin hayatin benim ki sadece bir abla tavsiyesi guzel kardesim. Onunla bu yolda devam etmek istiyorsan, mutsuz bir sekilde, sana deger vermedigini bile bile devam etmek istiyorsan bu senin tercihin ama yok gerekirse 1-2 ay ask acisi ceker zamanla unuturum sonra iyi olurum diyorsan buda senin tercihin dedigim gibi hayat senin hayatin diledigin gibi yasa <3
❤️
Ayrılık gitsin sizden bir şey olmaz boşa vaktinizi kaybediyorsunuz
Ya kafamı çok kurcalıyor seviyormu sevmiyormu anlamıyorum
Sevmiyor gibi duruyor
Bende anlamıyorum ama zamanla anlamaya calisicam eğer sevmiyorsa hayatımda yeri yok
Anlattıklarından sevmiyor çıkıyor bunu ona sor
Soruyorum seviyorum diyor ama davranışları tavırları öyle değil tek bu konu degilki en ufak şeyi bile büyütüyor konuşmuyor trip atıyor ben yazmadigim sürece ne yazıyor ne arıyor
O zaman sen biraz kendini ağırdan sat bakalım
Tabi ölüyor aşkından
svmiyor gibi
seviyor ama az