Bir erkek neden uzun ilişki insanı degildir? Hiç mi umut yok?

Birisiyle yazisiyoruz ara sıra çok etkilendim hoşlanmaya başladım.. Görüşmekte istedi ama ben bunu başka hesaptan denedim ciddi ilişki insanı değilim zor ilişkim olması dedi..

Ne yapacağım bilmiyorum çok kaptırmıştım kendimi. Uzun ilişki insanı değilim ne demek ya neden hayatında sadece değer verdiğin tek insan olmasın ki

Bir erkek neden uzun ilişki insanı degildir? Hiç mi umut yok?
Cevapla