Sevgilim yanımda artık kankası gibi laubali davranıyo şakalar yapıyo eskiden böyle değildi?

Sevgilim yanımda artık laubali davranıyo şakalar yapıyo saçma sapan ilişkinin başlarında böyle değildi 1 senedir sevgiliyiz 2 aydır böyle neredeyse söyledim onada çok sarılmıyo çok öpmüyo aşkım çok nadir diyo sıkıldım bu durumdan diye 2 3 kere söyledim tamam dedi geçen söylediğimdede kafanda kuruyosun dedi bana çok yoğun işi var okulu var falan biliyorum ama önceden böyle değildi sürekli sırnaşık kedi gibi çok güzelsin derdi seni seviyorum derdi sarılırdı öperdi eski ilgiside yok ve laubali karakteri başından beri böyle laubali olsa tamam dicem karakteri böyle ama değil dün yine konuştum fakat 10 dakika sonra hak verdikten sonra yine aynıydı saçma dapan şakalar ilgisiz aşkım demeden konuşmalar sıkıldım 1 söylerim 2 söylerim 3 söylerim 4. De artık ümidim kalmaz sana dedim ne yapmam lazım çokmu ilgi gösterdimde böyle oldu biraz umursamazmı davranmam gerek
Sevgilim yanımda artık kankası gibi laubali davranıyo şakalar yapıyo eskiden böyle değildi?
Cevapla