En yakın arkadaşım arabası olmayan bir erkekle görüşmem, kendi düzeni olacak, evi olacak vs diyor sizce bu düşünce yanlış değil mi?

Biz erkek arkadaşımla 4 senedir sevgiliyiz. İlk tanıştığımzda ben öğrenciydim üniversitede o ise askere gidecekti.

Ben geçen sene mezun oldum işimi kurdum , ailesi ise askerdeyken ev aldılar ve bu sene de araba aldı.

askerdeyken neredeyse 1 sene görüşemedik, askerden döndükten sonra ise pandemi vs kısıtlı saatler görüşüyorduk

sonrasında ben işimi kurdum ilk sene çok zordu yeni yeni oturdu

erkrk arkadaşımın şimdi hem evi hem arabası var ve iyi bir mesleği

Böyle şeyler bence zamanla oluyor

açıkcası benim hiçbir zaman umrumda olmamaoştı ne ev ne araba

ama neden diğer kızlar böyle en yakın arkadaşım bile

En yakın arkadaşım arabası olmayan bir erkekle görüşmem, kendi düzeni olacak, evi olacak vs diyor sizce bu düşünce yanlış değil mi?
Cevapla