5 aydır birlikteyiz birlikte hiç paylaşım yapmadık onu geçtim postlarına ''olmayan manitam, ailede tek bekar ben kaldım'' gibi söylemlerde bulunuyor. Buna rağmen suçlamaların hiçbirini de kabul etmiyor. Ne demeliyim bu durumda?

5 aydır birlikteyiz birlikte hiç paylaşım yapmadık onu geçtim postlarına ''olmayan manitam, ailede tek bekar ben kaldım'' gibi söylemlerde bulunuyor. Buna rağmen suçlamaların hiçbirini de kabul etmiyor. Ne demeliyim bu durumda?

İlişkiyi gizlemek başka, ilişkisi olmadığını ifşa etmek başka.
Sen de bu şekilde davran ona. Tek başına fotoğraf at. Ama o da o sırada yanında olmasın... Merak uyandır. Mutlu fotoğraflar at sosyal medyaya. Tek başına fotoğraf at ama mesela açıklamaya arkadaşlarla çıkalım dedik diye yaz.. Kimdir o arkadaşlar? 🙂🤪 Ya da hiç açıklama yazma.. Ya da yalnızlık mutluluktur yaz... İşte kafana göre be kızım...
Koşmayın şu erkeklerin peşinden bu kadar!
Erkek avcıdır. Koşmak ister. Uğraşmak ister. Ama kızlar bunu da beceremiyor anladığım kadarı ile... Peşinden koşan erkeği istiyorsan terslemeyeceksin 🤫 sıcak davranacaksın, gülümseyeceksin. Ama sonra aramayacaksın. Habersiz bırakacaksın. Şaşıracak... Cepte göremeyecek... Aradığında da sana sitem ederse 'ah canım benim inan hiç fırsatım olmadı, arkadaşlar bırakmadı, seni yalnızken arayayım dedim, ama o kadar yorulmuşum ki, uyuyakalmışım' de yani.. Seni aramak zorunda mıyım dersen mesela, bu cilve olmazzz..
Ya işte ilgiyi canlı tutacaksın. Koşsun peşinden ama koşarken de mutlu koşsun, umutlu olsun. Meraklı olsun. Öyle bir ince dozda ayarı vereceksin 🤪 anlatabildim mi? Öyle sürekli arama, sorma, ama ararsan da trip atma. Ya da o ararsa soğuk olma. Sosyal medyada fotoğraf paylaş. Bu ne ya neden yalnız olduğunu vurgulamak istedin derse, "kötü niyetim yok.. Seninle aynı fikirdeyim, ilişkimizi göz önünde yaşamak doğru olmayabilir.. Bir de ben denemek istedim seni anlamak için "de...
Suçlamaların dediğin kısımda biraz güldüm Her neyse çok fazla ilişkisinden bahsetmek istemiyordur bunu anlarım ama açık açık olmayan manitam yazması bile Zaten seni yoksaydığı anlamına geliyor bu durumda bunu dile getireceksin kabul etmiyorsa da kendi güzel keyfi bilir tavrını takınacaksın ne demek olmayan manitam ne demek fazlasıyla saçma
5. aydan sosyal medyasını çift fotolarıyla donatmak istememesini anlıyorum ama açık açık sevgilim yok demesi cidden saygısızlık bence. Tepkini koy yani sana mantıklı bir açıklamada bulunana kadar.
Cevap
15Cevap
Yalnız olduğunu belirten postlar paylaş; sevgilin olmadığını içersin paylaşımların. Onu ayrıntılı biçimde bk yerine koy. Onu bk yerine koymadan sakın bırakma. Önce yerini bilsin sonra tekme atarsın.
Yüzde beş milyon seninle gönül eğlendiriyor ağliçam of net yani seni umursamıyor keyfi bir eplence oyuncaksın onun için
Açıkça sor yok bennböyle taıkılıyorum diyorsa yoluna bak kızım
Aynı şeyi ona yaşat o da o hissin, nasıl bir his olduğunu anlasın.. ardından ayrıl.
Seni saklayan biriyle olmaz diğer kısmetlerinin önünü kapatmak istemiyorum diyor
Seninle gönül eglendiriyor bekarım tekliflere açığım
Aaa seni ciddiye almıyor resmen şaka gibi rezaletttt
Potansiyel sevgilini adaylarını kaybetmek istemiyor.
yol yakınken ayrıl o maldan nerden buluyorsunuz böyle tipleri anlamıyorum
Bunun cevabını sende çok iyi biliyorsun ama kabul etmiyosun
Sana göre sevgilin de ona göre değil belli ki :D
İlişkinizi birilerinden saklıyor olabilir
Kimse bilmiyordur söylemekte istemiyordur
Hahahahah kanka çok aradın mi bu denyoyu
Ciddi düşünmüyor olabilir mi
sanırım seni sadece vakit geçirmek için kullanıyor
Böyle biriyle olmaz boşuna çabalayıp yorulma
hacı senin sevgilin yok
Tekmeyi vur gitsin başka diyarlara göçmek istiyor
Yeni avlar peşinde işte
Diğer kızlardan da vazgecemiyor beyefendi
Erkek adam çapkın olur, idare et...
Yollarını ayır
Bas tekmeyi
Normal değil bence
Kaçarak uzaklaş
Olabilir nolcak
Uzaklaş knk
İlgi çekmeye çalışıyor
ayrıl
Ayrıl 👌
Yazılanların önünü açmak 😃
Seninle ciddi düşünmüyor. Zaman geçiriyor.
Demek başka arayışta
Ayrıl bari
Seni cepte görüyor
yedeğe atmalısın
S. refsz olmasi
Sevgilinede sanada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?