Dikkatimi çekti, erkekler genelde 1 kızda takılı kalıyorlar. Hani başkasıyla denese de konuşsa da vs fark etmez, hep o kızla kıyaslıyorlar düşünüyorlar. Var yani böyle bir gerçeklik. Unutamadıkları bir kız oluyor.
Erkekler ses verir misiniz?
Dikkatimi çekti, erkekler genelde 1 kızda takılı kalıyorlar. Hani başkasıyla denese de konuşsa da vs fark etmez, hep o kızla kıyaslıyorlar düşünüyorlar. Var yani böyle bir gerçeklik. Unutamadıkları bir kız oluyor.
Erkekler ses verir misiniz?
Evet çok doğru tespit ne yaparsak yapalım olmuyor onsuz hep onu düşünüyorum ve kim girerse girsin hayatıma olamıyorum
yani birileriyle olamıyor demedim oluyor da o kısıde de o diğerini arıyor kıyas kıyas hep
Unutamıyor olsa başkasıyla beraber olmaz. Daha iyisini bulduğu gibi unutacak. Karşısına öyle biri çıkmadığında unutamadığını sanıyor bence.
yani birileriyle olamıyor demedim oluyor da o kısıde de o diğerini arıyor kıyas kıyas hep
Cevap
7Cevap
Her insan farklıdır her insan hayatta başka değer katar insana birinde takılı kalmak saplantidir
O kız da genelde aldatmış, umursamamış ve yarı yolda bırakmış bir kız oluyor 😄
ya da erkeğin uzun ciddi ilişki yasadıgı bir kızda oluyor bu
Heee unutamiyoz baskasi daha iyi olanj ilgimizi cekene kadar snsn
Erkek beyni önyargılı ve takıntılı beyindir. Bir kişiye daha çok önem verir.
Ergenlikte yaşanılan özeldir
ya da erkeğin uzun ciddi ilişki yasadıgı bir kızda oluyor bu
İlkler unutulmuyor gerisi hep gecici
Bende hiç olmadı çok şükür
Belanızı arıyoruz o sebeple oluyor
Doğru birine aşığım onu unutamıyorum
yani sizin o kadına ilginiz sevginiz sönmüyor zaman geçse de ne olursa olsun, unutamıyorsunuz doğru mu?
Doğru 15 Avrupa ülkesini gezdim bir kadına dokunmadım ayrıldık ama halen karım olmasını istediğim tek kadın
cevaplari ben de merak ediyorum yazın çabuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?