Erkeklerin dönüp dolaşıp hep ulaştığı o tek kadın hep var. Erkekler neden unutamıyor?

Dikkatimi çekti, erkekler genelde 1 kızda takılı kalıyorlar. Hani başkasıyla denese de konuşsa da vs fark etmez, hep o kızla kıyaslıyorlar düşünüyorlar. Var yani böyle bir gerçeklik. Unutamadıkları bir kız oluyor.

Erkekler ses verir misiniz?

Erkeklerin dönüp dolaşıp hep ulaştığı o tek kadın hep var. Erkekler neden unutamıyor?
Cevapla