Aşk İlişkileri Sizce 7 yaş fark çok mu bir kızla erkek arasında? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Bakış açıları cok mu farkeder Sizce 7 yaş fark çok mu bir kızla erkek arasında? Cevapla Erkek Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
BeyazMamba Takip Et Master Yaş: 32 , eic 51% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Bahsettiğin yaş farkına sahip kız ve erkek şu an kaç yaşlarındalar? 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ben 22 o 29 Yorumla BeyazMamba +1 yıl Hiç bir sakıncası yok. Gayet iyidir. Hatta sana bir istatistik vereyim; Türkiye'de evliliklerin en uzun sürdüğü yani boşanmaların en az olduğu yaş aralığı, erkeğin kadından 6 yaş büyük olduğu aralıkmış.Bahsettiğin farklar gayet uygundur. Yorumla
MekanınSahibiHande Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Erkek senden büyükse iyidir ama kendinden küçük erkekle asla olma seni hiç bir şekilde anlamaz 0 0 Yorumla
sert-kaya- Takip Et Xper 5 Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Bence çok değil. Belki de olması gereken yaş farkı. Kadın genç olmalı. 0 0 Yorumla
Toppik Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Oğlum kızım şu kafayı atın artık la.Karşındaki şahıs baban yaşında değilse. Babanın yaşına yakın değilse evlenirsin.Bu kadar basit.Baban kaç yaşında 40 mı?Oğlan 30 sen 20 olabilirsin mesela. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Çok değil seni gerçek anlamda seviyor mu asıl amacı ne bunu test edip bildikten sonra yaş önemsiz 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Yani gözlemlediğim çok zaman oldu bi süre vakit geçirmiştik beraber nasıl bir insan olduğunu biliyorum şu an bi şeyler yaşamak istediğini söyledi Yorumla Soran +1 yıl Cinsel yaklaştığını düşünmüyorum Yorumla Soran +1 yıl Taktik maktik istemiyorum ya her şey olacağına varır teşekkür ederim genede😁 Yorumla
seyda028 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Yaşını göstermiyorsa sıkıntı yk bnc 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Benden genç😂 Yorumla seyda028 +1 yıl O zmn sıkıntı yk olgun düşünüp konuşuyor davraniyorsa sıkıntı yk yaş sayılardan ibaret sadece boş ver Yorumla
thonething Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 925 cevap paylaştı. Kafa yapınız iyi ise sorun olmaz herhalde 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Çok eğleniyordum yanındayken🥺 Yorumla
ertekinst Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 87% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. oğlan senden küçük dimi😃 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Milf gibi hissettim kendimi hayir Yorumla Soran +1 yıl 😁 Yorumla ertekinst +1 yıl Bir sorun olmaz sende kuruntu yapma genç kızlara bakar diye Yorumla
HesapsızHayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 90% +1 yıl Şimdikiler 40 yaşında adama kaçıyor normaldir. 0 0 Yorumla
_Beyza_13 Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Ben 22 nişanlım 33 kafa uyduktan sonra gerisi boş 0 0 Yorumla
ismimdensananee2 Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. kafaaaaa uyuyorsa okeysiniz 0 0 Yorumla
zevk-i-alemmmmm Takip Et Master Yaş: 44 , eic 100% +1 yıl Eğer uyum varsa 7 yaş gayet normal zaten. 0 0 Yorumla
HardFastFierY Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Erkek büyükse okey ama küçük olan erkekse ayrı 0 0 Yorumla
GovanıAli Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Hangisi daha büyük 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Yaşlar kaç? 0 6 Yorumla Soran +1 yıl 22 ben o 29 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bakış açıları çok fark eder mi bilmem de 5 yaştan fazlası problem olabilir ilerde Yorumla Soran +1 yıl Onu da ilerde düşüneyim bi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Amacın takılmak mı Yorumla Soran +1 yıl Hayır Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Öyleyse her şeyi enine boyuna düşün. Yorumla
DertsizAdam35 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl 2 kişide reşit mi 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Yes Yorumla DertsizAdam35 +1 yıl o zaman sorun yok Yorumla Soran +1 yıl Ama bakis acilari cok degiskenlik gosterir mi Yorumla DertsizAdam35 +1 yıl illaki gösterir yaşıt olsan bile gösterir Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Bahsettiğin yaş farkına sahip kız ve erkek şu an kaç yaşlarındalar?
Ben 22 o 29
Hiç bir sakıncası yok. Gayet iyidir. Hatta sana bir istatistik vereyim; Türkiye'de evliliklerin en uzun sürdüğü yani boşanmaların en az olduğu yaş aralığı, erkeğin kadından 6 yaş büyük olduğu aralıkmış.
Bahsettiğin farklar gayet uygundur.
Erkek senden büyükse iyidir ama kendinden küçük erkekle asla olma seni hiç bir şekilde anlamaz
Bence çok değil. Belki de olması gereken yaş farkı. Kadın genç olmalı.
Oğlum kızım şu kafayı atın artık la.
Karşındaki şahıs baban yaşında değilse. Babanın yaşına yakın değilse evlenirsin.
Bu kadar basit.
Baban kaç yaşında 40 mı?
Oğlan 30 sen 20 olabilirsin mesela.
Çok değil seni gerçek anlamda seviyor mu asıl amacı ne bunu test edip bildikten sonra yaş önemsiz
Yani gözlemlediğim çok zaman oldu bi süre vakit geçirmiştik beraber nasıl bir insan olduğunu biliyorum şu an bi şeyler yaşamak istediğini söyledi
Cinsel yaklaştığını düşünmüyorum
Taktik maktik istemiyorum ya her şey olacağına varır teşekkür ederim genede😁
Yaşını göstermiyorsa sıkıntı yk bnc
Benden genç😂
O zmn sıkıntı yk olgun düşünüp konuşuyor davraniyorsa sıkıntı yk yaş sayılardan ibaret sadece boş ver
Kafa yapınız iyi ise sorun olmaz herhalde
Çok eğleniyordum yanındayken🥺
oğlan senden küçük dimi😃
Milf gibi hissettim kendimi hayir
😁
Bir sorun olmaz sende kuruntu yapma genç kızlara bakar diye
Şimdikiler 40 yaşında adama kaçıyor normaldir.
Ben 22 nişanlım 33 kafa uyduktan sonra gerisi boş
Gayet ideal bir yaş farkı
kafaaaaa uyuyorsa okeysiniz
Eğer uyum varsa 7 yaş gayet normal zaten.
Kişiden kişiye değişir.
Erkek büyükse okey ama küçük olan erkekse ayrı
Büyük olan kim
Hangisi daha büyük
yaş farkından ziyada yaşlar önemli
Çok.
Kim büyük
Erkek
Yaşlar kaç?
22 ben o 29
Bakış açıları çok fark eder mi bilmem de 5 yaştan fazlası problem olabilir ilerde
Onu da ilerde düşüneyim bi
Amacın takılmak mı
Hayır
Öyleyse her şeyi enine boyuna düşün.
2 kişide reşit mi
Yes
o zaman sorun yok
Ama bakis acilari cok degiskenlik gosterir mi
illaki gösterir yaşıt olsan bile gösterir
Normal