Akrabamın kızını gördüm çok etkilendim ve öptüm.. Ne hissetmiştir?

Hiç hesapta yokken bi anda gözüme o kadar güzel geldiki, bir anda sarıldım SIM sıkı ve yanaklarını koparırcasına öptüm yüzünün her tarafını. Sonra bu kız ne anlamıştır diye düşünmeden edemiyorum. Sana biri böyle bir şey yapsa, yani çok samimi bir akraban.. ne düşünürdün
Akrabamın kızını gördüm çok etkilendim ve öptüm.. Ne hissetmiştir?
Cevapla