Karşı cins sevgisini hiç tatmamıi olmak insan psikolojisini nasıl etkiler?

Mutluluğu sadece birine bağlamayın yazanlar yazmasın. Varı yoğu karşı cins olanlardan bahsetmiyorum. Sevmek sevilmek bir ihtiyaçtır.
Sorum için kastettiğim yaş da 30lardan sonrasıdır.
30 yaşını geçmiş kişiler bir gün bile sevilmediyse nasıl hissederler? Nasıl bi etkisi vardır birçok açıdan


Bir arkadaşım var böyle o yüzden sormak istedim
Karşı cins sevgisini hiç tatmamıi olmak insan psikolojisini nasıl etkiler?
Cevapla