Az önce 40lı yaslardaki sizofren ama efendi subyancimdan sarhos oldugunu dusundugum bi aglayarak keske 20 yasinda olsaydim aramasi aldim ama ben 23 yasindayim ben mi subyanci olim offf 😔😔😔ben bazen cok uzuluom sugir dedy yapma bole 🤙🏻🤙🏻💖💖🥰🙂🙂🙂
Sübyancı ama çok efendi bi asıgınız olsa napardınız?
sübyan ne demek biliyor musun sen? 23 yaşında sübyan olur mu insaf yahu. bir iki sene sonra ablalıktan teyzeliğe geçeceksin resmen. adamın fotosunu da sübyancı (pedofili) diye yaftalayıp sosyal medyada ifşa etmişsin. eğer bu adamı, elinde başka bir delil olmadan, sırf sana kur yapıyor diye, bu ağır suçla halk önünde itham ediyorsan, inşallah seni bir güzel dava edip mahkemede canına okur.
"Aşkım ben hematolagni (kan fetişizmi), koprofili (b*k fetişizmi) ve ürolagniye (idrar fetişizmi) sahibim. Aynı zamanda ağır derecede sadistim" derdim. Değilim ama derdim. Gerisini o düşünsün sdşlfsk
@Taciiiii bi adam eppek bıçağıyla kesiyodu. Biri de kıyma makinesine sokuyodu. burada mastürbasyon taktiği isteyenlere öneriyodum kıyma makinesini. Kıymalı yemek yaparlar hem boşa gitmemiş olur