Sübyancı ama çok efendi bi asıgınız olsa napardınız?

Az önce 40lı yaslardaki sizofren ama efendi subyancimdan sarhos oldugunu dusundugum bi aglayarak keske 20 yasinda olsaydim aramasi aldim ama ben 23 yasindayim ben mi subyanci olim offf 😔😔😔ben bazen cok uzuluom sugir dedy yapma bole 🤙🏻🤙🏻💖💖🥰🙂🙂🙂
Sübyancı ama çok efendi bi asıgınız olsa napardınız?
Sübyancı ama çok efendi bi asıgınız olsa napardınız?
Cevapla