Erkegin ilgisizliği çözülür mü yoksa artık biseyler bitmiş mıdır?

İki yıllık ilişkim ortada bı sorun yok ilgisizlik dışında. Seviyoruz birbirinize güveniyoruz vs ama artık her ilgisizlik konusu açıldığında aynı tepkiyi alıyorum offf yine başladı yeter yorgunum uyucam darlama artık sürekli böyle. Belkide gerçekten yoğundur çalışıyor haklıdır ama ben artık mutlu hissedemedigim bu ilişkinin içinde olmak istemiyorum bunu çok düzeltmeye duygularımı ifade etmeye çalıştım çalıştıkça rezil oldum peşimden köpek gibi koşan çocuk gitti peşinden ben koşmaya başladım. Bana kurban olsun cidden bişey demiyorum bugün bu ilişki bitse ömrünün en az iki senesini beni geri kazanmaya çalışmakla geçer adım kadar eminim ama yok bitiyo bazı şeyler bitirdik birbirimizi. Taktik yapacak geç yaz geri çekil falan deneyecek halde değilim iliskimin içinde kendim olmak istiyorum hissettigimi sevgilime rahatlikla soyleyebileyim istiyorum ama böyle diye diye dirdirci oldum bu iliskide
Erkegin ilgisizliği çözülür mü yoksa artık biseyler bitmiş mıdır?
Cevapla