Selamlar :)
Yakın zamanda evlenen bir arkadaşım ayakkabısının altına, en başa ismimi yazdı.:)
Yakın zamanda evlenen bir arkadaşım ayakkabısının altına, en başa ismimi yazdı.:)


Öyle şeylere inanmam ama bana sormadan yazan arkadaşlarım olmuştu. Sonuç değişmedi 😀
İsmim ayaklar altında olmamalı
Cevap
5Cevap
Ben aşka inanmıyorum
Hocam koca bulursun ayağına isminizi ayaklar altına almışlar, böyle oyunlara gelmeyin.
Kimse adımı ayaklar altına alamaz. Olmaz öyle şey. Yazacaksa duvağına yazsın 😂😂
Abi ne evlenmesi ne sacmaliyonuz ya bu devirde evlenilir mi
Daha saçma bir şey yok bu arada puanxsjnx
Kaç kere yazdırdım
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar