Nasıl davranayim sizce ne açıklama yapıyım bişey soyliyimmi susayimmi?

2 yıllık bir ilişki herkes gibi kavga barışma oluyo tabi ama davranışları sanki bazen benimle zorla konusuyomus gibi görüntülü de bir sorunumu var bilmiyorum ben konuşuyorum sanki sadece soğuk bazen sinirli öyle olunca kapatalım diyorum ama kötü bir şekilde soylemiyorum niye kapatıyoruz diyo evlilik desen konusunu açamıyorum acsamda sonu bir yere varmiyo cevirimici mesela WhatsApp ta kimle konusuyon diye soruyorum sanki çok kötü bir şey sormusum gibi benimle mutsuz olduğunu hissediyorum böyle olunca bende mutsuzum sessizce uzaklasayimmi yoksa bir açıklamami yapıyım bende artık nasıl davranacağımi şaşırdım napmak istediğini bilmiyorum istediği gibi birimi değilim istediği sevgiyimi gosteremiyorum bilmiyorum

Nasıl davranayim sizce ne açıklama yapıyım bişey soyliyimmi susayimmi?
Cevapla