Sevdiğinizin hayatında 4 sene boyunca onun hiçbir şeyi olarak var olur muydunuz?



Çok uzun ve hala devam eden bir süreçten bahsedicem sizlere. Özellikle erkeklerin görüşlerini merak ediyorum. 23 yaşındayım ve bu yaşıma kadar sayılı kişilerle kısa süren muhabbetler dışında hiç ilişkim olmadı. Maneviyatı yüksek biriyim ve karşı tarafta da bu olaya değer verdiğim için anlık olaylar hiç benlik olmadı. 4 sene önce sosyal medyadan biriyle tanıştım. Belliydi farklı biri olduğu beni çekmişti çünkü. 8 ay kadar gece gündüz telefonda konuştuk. Ama öyle bir konuşma ki her an her dakika hatta sabahlardık telefon açık bir şekilde. Yaklaşık 1 sene direttim görüşmek için ve 1 senenin sonunda görüştük. Onun iş yerine gitmiştim hafta sonu kapalıydı tek kendisi vardı. Aramızda bi yakınlaşma oldu ama çok basit normal bir yakınlaşma. O yakınlaşmadan 2 ay sonra beni bıraktı. Aradan 2 ay geçti korona ayağıyla tekrar yazdı. Hala ona karşı duygularım olduğundan konuştum bir süre. Sonra sosyal medyasından sevgilisi olduğunu öğrendim. Ama bana ısrarla söylemiyordu bunu. Günler geçti hala benimle konuşuyordu aynı eskisi gibi. Bir gün baktım belirli aralıklarla wp den engelleniyorum ve o engel belirli aralıklarda açılıyor. Dayanamadım ben de patladım orada söyledi sevgilisi olduğunu. Ama her şeye rağmen beni ona değişmeyeceğini söyleyip durdu hep. Günlerce yalvardı en sonunda çok sık aramayacağını sadece halimi hatrımı sormak için iyi olduğumu teyit etmek amacıyla arayacağını söyledi. Çok samimi olmasa da devam etti muhabbet. Anksiyete bozukluğu olduğundan virüs durumu onu etkilemişti. Uykumdan zamanımdan yeri geldi maddiyatımdan her şeyimden verdim. Bir baktım o uzun soluklu konuşmalar yine başlamıştı. Bana bir şey anlatmıyordu ama sevgilisinden ayrılmıştı belliydi. Gün geçtikçe kötü oluyordu sürekli içmeler saçma sapan ortamlar falan. Bir gün dayanamadı anlattı acı çektiğinden bahsetti. Tabi o anlattıkça ben sanki dört koldan bıçak darbeleri yiyorum gibi. O acı çektiği evrede de yanında oldum kendimden geçtim artık onun iyiliği için. Acısını çekti hem de öyle bir çekti ki kulüpler her gece kusana kadar içmeler vs. Toparlandı da baya bi iyileşti. Bana çok daha fazla değer vermeye başladı. Böyle üzerime titremeye başladı. Ben de ister istemez ümitlendim ona karşı. Her şeyi geçiyorum emeğim vardı ona dair ve gerçekten seviyordum böyle duyguları ömrümde hiç hissetmedim diyebilirim. Verilen 2 aylık aradan sonra iyisiyle kötüsüyle 4 sene devirdik onunla. Ama o 4 senede onun hayatında beni koymak istediği tüm rolleri oynadım. Kapılmıştım ama bunu fark ettiğimde çok gecikmişti. Beni öyle bir hale getirmişti ki sevgili değildik ama öyle gibiydik. Günlük yaşantısını ben yokmuş gibi devam ettirir ilk boş zamanında da beni arar sabah kadar sohbet ederdik. Yeri gelir saçma sapan olaylardan bana küfürler yağdırırdı. Ben içten içe hep onu bekledim ve bu sürede de kimseye şans vermedim. O da bu durumdan hiç rahatsız değildi ben ses etmediğim sürede böyle devam etti. Artık bana tak etti bu belirsizlik çünkü geceleri konuşmalarımızın içeriği değişmeye başlamıştı.
Sevdiğinizin hayatında 4 sene boyunca onun hiçbir şeyi olarak var olur muydunuz?
Cevapla