Ayrılık ya da ilişkiyi düzene sokacak bir konuşma yapmam gerekiyor?

7 ay önce tanıştığım sevgilim 1. ayımız dolmadan evlenme teklifi etti bende birbirimizi tanımadığımız ve üniversite bitene kadar evlilik düşünmediğim için beklemesini istedim bu konuşma ilişkinin 3. Ayına kadar sürdü ve benim fikrim değişmediği için ayrıldık biz bu arada 3 ay ayrıydık ayrıldığımız dönemden 1 ay sonra annesi görücü usulü bir kız ile tanıştırmış onu 10 gün konuşup ayrılmış sanırım tam bilmiyorum 3 ay sonra tekrar barışmak istedi ve üniversite bitene kadar bekleyeceğini söyledi bu şekilde barıştık şu an 20 güne bir buluşuyoruz asla ama asla arayıp konuşma sesini duyma durumu yok sabah günaydın msji öğlen napiyosun gecede iyi geceler mesajları şu an bu bile yok diyebilirim bana ailevi sorunları olduğunu söylüyor sürekli sürekli bir şey le meşgul bunlar bana bu şekilde davranmasına bir sebep olarak gösterilemez kesinlikle ona güzel bir konuşma yapmak istiyorum tatlı bir dille idrak edebilmesi için o konuşmayı nasıl yapmalıyım sizce

Ayrılık ya da ilişkiyi düzene sokacak bir konuşma yapmam gerekiyor?
Cevapla