Güncellemeler
+1 yıl
Foto dedigim kendisi yani
Ya yanii nebilim tamam guven diye bir şey varda ben karsimdakini gormeden nasil konuşayim ya evli bi kadinsa aklima her şey geliyor böyle dedigimdede ben benim herkes kendini biliyor sabret dedi sanal arkadaşlik diye tanistik hem ders yapiyoz hemde ileriye donuk biseyler olmasini istedigimi söyledim oda belki olur olmaz ama kötu bi izlenim vermiyorsun?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Benimkide öyle bunları anlamak çok zor
Iliski durumunuz ne?
Beni tanımaya çalışıyor emin olmak için zaman istiyor bu sürede içinde de fotoğraf yollamak istemiyor.
Biz seninle bi konuşsak nasil olur ikimizde ayni durumdayız?
Burdan konuşabiliriz aynı kişi olmasın bunlar gerçi bizim yaşlar büyük 😄 burdan mı tanıştınız?
Farkezmet burdanda olur
Burdan tanistik aramizda 5 ay vvar
Ben 5 ay buyugum
Bizde buradan tanıştık ne yaptıysam ikna edemedim benim korkum fotoğraf görüp beğenmemek sonra hüsrana uğrasın istemiyorum bir süre daha yollamazsa ayrılırım gerçi.
İste bende ondan korkuyom ya o misal benle 1 ay konuşcak sonra karsisinda ummadigi biri olunca nasil hislerini geri alip şey ne bilimm ya
Değişikler dostum her yaşta aynı bunlar anlaması çok güç😄 sürekli ısrar et benim gibi, birgün yılacak ve atacaklar
Ya 1 hafta oldu hergun kavga oluyor ama heote bisekilde başirıp demam ediyoruz
O seni gördümü peki
İsrar ettigim gunler genellikle ısrar etme bunaltiyorsun beni diyo genelliklede kavga bu sebebten cikiyor dun de israr ettim hafi ama sene 2022 gorucu usulü gibi neden bi tarih veripte aticaksin anlamiyorum dedim sen at ozama dedi beraber atcaz dedim hayir ben 1 ay sonra aticam kararim kesin dedi oncedende 1 aya okey kilmiştik ama 1 hafta zor gecti 15 ine kadar nasil dayanayim hadi onuda gectim ya fakese başka birini atarsa icime şüphe düşuyor
Haklısın zaten ama yapacak bir şey yok çok fazla kendini bağlama köşede öyle dursun atarsa beğenirsen devam edersin beğenmezsen ayrılırsın
Aynen oda oyle düşünüyor bence dunkui kavgada bana gelemiyorsan ayril dedi bb dedi gitti sonrasında ilgilenende ilgilenmeyende belli oluyor dedim sonrasinda arayi duzeltmeye calisti falan filan işte ama dedigi gibi benimle ileriyi duşunuyormu yoksa yalanmi diyor bilemiyorum çünki benim hakkimda başka biriyle konuşmuş kendini baya agirdan satıyormuş yanii benim için iyi biri ders arkadasim ilerisi icin allah korusun demiş valla banada diyor ben umut veripte yürek o... yapmam ama senin hakkinda kotu bir izlenimim yok bilemedim ikimizde ciddi düşünüyoruz hic sevgilisi olmadigi icin burnu havada neymiş herkes onu istiyormuş ilk i olmak istiyousta flnda yani kiza teklif geliyor buda reddediyormuş valla bana dedigine gore sen otekilerden farklisin hem kararter hem durusluk bakimindan bilemedim bekleyip gorecez
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!