Güncellemeler
+1 yıl
Evet bekliyorum sorularınızı cevaplayacağım elimden geldiğince hiç bir soruyu cevapsız bırakmayacağım
Güncellemeler
+1 yıl
+++++
Güncellemeler
+1 yıl
Evet hiç mi merak etmiyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
+++
Güncellemeler
+1 yıl
Özel soru sorabilirsiniz
Güncellemeler
+1 yıl
+++++++++
Güncellemeler
+1 yıl
Evet bütün sorularınızı sorabilirsiniz bekliyorummmm ++++
Güncellemeler
+1 yıl
Herşeyi sorabilirsinizzzz
Güncellemeler
+1 yıl
Evet var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
en çok zorluk çektiğin şey ne bedensel engelinden dolayı
Doğuştan beri böyle olduğum için zor gelen bişey yok alıştım
En büyük hayalin nedir?
Valla açıkcası bi hayalim cidden yok en büyük düşüncem tek başıma kendi düzenimi kurup çoğu şeyden uzak yaşamak
Bu da bi hayal sayılmaz mı umarım gerceklestirirsin :)
Ya bana göre sayılmaz çünkü gerçekleştirmek için çok bişey yapmıyorum aksine olmasın diye uğraşıyorum gibi denilebilir vs
Umarım hepimiz istediğimiz şeyleri bi an önce gerçekleştiririz
Ben çabaladım hiç biri olmadı nasip böyleymiş:))
Nasipten öte yol yok derler aynen en iyisi hayırlısını istemek benim en kötü huyum acayip hırslı biriyim Buda beni ruhen bitiriyor ve her türlü sorun oluyor maalesef
Ben de oyleydim ama manevi olarak çöktüm
Dönem dönem o şeyler herkeste oluyor ama manevi yönümüzü kuvvetlendiren kitaplar okumak biraz iyi geliyor diye düşünüyorum ama bilemedim
Denemek lazım
İllaki daha bi çok sebebi vardır ama yani kendine zaman ayırmak insanı kendine getiriyor
Bilmiyorum bu aralar pek kendimde olduğum söylenemez ve kendime zaman ayırmak içimden gelmiyor
Valla o zaman sen bilirsin umarım bir an önce kendini iyi hissedersin kendine gelirsin
Umarım
Neyin olduğunu sorardım ama belki özeldir diye sormadım paylaşmak istersen dinlerim
Teşekkür ederim 🙂
Anladım o zaman soracağın başka herhangi bir soru varsa onu alabilirim 😊
Aklıma gelirse sorarım:)
Tamamdır bekliyorum o zaman ☺️
Bir anda yuruseydin ilk yapacağın sey ne olurdu?
Valla hiç bir fikrim yok açıkçası
ne konuda engelin var
Spina bfida ve hidrosefali dahada kısacası yürüyemiyorum
kardeşin var mı
Hayır yok tek çocuğum
meslek hayatı anlamında idealin ne olurdu hasta olmasaydın
Bilmiyorum valla hiç bir fikrim düşüncem yok
hayatında fiziki imkanın olmadığı için yapamadığın neyi yapmak isterdin
Herşeyi yapmak isterdim ya tek bir şeyi değil yani aklına gelip gelebilecek herşeyi gezip eğlenmek olsun vb şeyler olsun
Ben fizyoterapistim senin gibi birkaç tane tandığım güzel insan oldu hala da konuşuruz seninde var mı böyle konuştuğun
Biraz fazla aksiyon heyecan seven biriyim yani hafifte dengesizlik olabiliyor istediğim şeylerde o yüzden net bir şey diyemiyorum
Çok önceden vardı böyle bir arkadaşım bi çok şeyi konuştuğum şu an kimse yok
kaç yaşındasın
23 yaşındayım
yürüme fonksiyonlarını ne zaman yitirmeye bşladın
Doğuştan beri böyleyim yeni değil
Alışığım ve sorun etmiyorum zaten ya sadece merak edilenleri cevaplamak için böyle bir soru sordum acaba merak edenler var mıdır vs diye o kadar
Neyse iyi günler
Hayır yok
Anladım görüşünü paylaştığın için teşekkür ederim