Eski eşim bir şans daha istiyor. Kızım için onu affetmezsem kötü bir anne mi olmuş olurum?

Kızımı çok seviyorum Ama eski eşime çok kırgınım Asla affedemiyorum Saygılıyım ona hakkımı helal ettim fakat tekrar denemek içimden gelmiyor Onu attık sevmiyorum Yapamam Çevrem de baskı yapıyor Gerçekten bitti bende Aradan 3 4 sene geçti Olmaz, olamaz Geri dönecek bir durumum yok Yani barışmazsam kötü bir anne damgası mı yerim kızım tarafından ;( Ben napacağım
Güncellemeler
+1 yıl
Eski eşimi kırmadan onu tekrar istemediğimi nasıl söyleyebilirim? O beni yaraladı ama ben o yarayı çok iyi bildiğim için onu kırmak istemiyorum
Eski eşim bir şans daha istiyor. Kızım için onu affetmezsem kötü bir anne mi olmuş olurum?
Cevapla