Bu konuşmadan ne çıkartmam gerekiyor sizce, sırf İstanbul'da oturduğum için kullanıldığımı düşünüyorum şu an?

Bu konuşmadan ne çıkartmam gerekiyor sizce, sırf İstanbulda oturduğum için kullanıldığımı düşünüyorum şu an?
Bu konuşmadan ne çıkartmam gerekiyor sizce, sırf İstanbulda oturduğum için kullanıldığımı düşünüyorum şu an?
Bu konuşmadan ne çıkartmam gerekiyor sizce, sırf İstanbulda oturduğum için kullanıldığımı düşünüyorum şu an?
Bu konuşmadan ne çıkartmam gerekiyor sizce, sırf İstanbulda oturduğum için kullanıldığımı düşünüyorum şu an?
Bu konuşmadan ne çıkartmam gerekiyor sizce, sırf İstanbulda oturduğum için kullanıldığımı düşünüyorum şu an?
Bu konuşmadan ne çıkartmam gerekiyor sizce, sırf İstanbulda oturduğum için kullanıldığımı düşünüyorum şu an?

arkadaşlar bu benim eski flörtüm. flört yani adı üstünde ben buna duygularımı açıkladığım an resmen öyle bir u dönüşü yaptı ki arkadaşıma da attığım zaman resmen ağzı açık kalmıştı. birbirimizi çok yanlış anlamışız falan deyip ilişkimizi bitirdik duygularına saygı gösteriyorum dedi bende heryerden engelledim bunu o gece ama numarasını engellemeyi unutmuşum engelledikten dokuz ay sonra, bir buçuk ay önce bana yazdı bu bende cevap vermek istemedim ama dün gece engelini kaldırıp yazdım buna neden yazdın diye oradan türedi bu konuşma yardımcı olur musunuz

Bu konuşmadan ne çıkartmam gerekiyor sizce, sırf İstanbul'da oturduğum için kullanıldığımı düşünüyorum şu an?
Cevapla