
Erkek olarak dünya’ya gelseniz evlenir miydiniz bekar mı kalırdınız?

Erkek olarak dünya’ya gelseniz evlenir miydiniz bekar mı kalırdınız?
maddi durumum çok çok iyi değilse evlenirdim. çok çok çok iyi değilse zaten günümü gün edip milyon tane kadına ulaşma şansım yok, bari bi tane olsun tam olsun. ama zengin olsam evlenmezdim
Evlenirdim niye evlenmiyimm? Tabiki maddi durum önemli aile gecindirebilcek durumum varsa evlenirdim yoksa evlenemezdim. Ama hem maddi durumum olcak hemde evlenmiycem bekar hayatı yasiycam benim hayat tarzıma uymuyor insan bir süre sonra sıkılır ve kendi yuvasını kurmak ister diye dusunuyorummm..
Cevap
3Cevap
Zaten şu an evlilik düşünmüyorum yanlış ülkede doğdum çünkü
Evlenirim
Seveceğim insana denk gelmişsem hiç kaçırmam hatta
müslüman olduğum için evlenirdim. 🙂
evlilik sünnettir. 🙏
dağılabilirsiniz 😂
Bu zihinle erkek olarak dünyaya gelsem evlenmem. Ama direkt sıfırdan erkek olarak başlasam ve aşık olduğum bir kadın olsa basarım nikahı
o kadıni bulduğuma inandığım an elbette evlenirim
Bekar kalır her gece karı kızla takılırdım. O yeah. 😏
Evlenirdim. Sonuçta yalnızlık hiçkimsenin isteyeceği bişey değil
Bekar kalırdım, ne de olsa erkek ne yaparsa yapsın normal ve olağan.
ya bn erkeğim de evlencek kızı Bulduk sanki kimse evlenmek istemiyorlar
Bekar ama hızlı olurdum kesin
Ne gerek var evliliğe
Ayyy ne bileyim ayoolll 😂😂
Neden evlenmeyeyim
Evlenirdim bu arada
Herkesi sever
evlenirdim
evlenirdim.
Kesinlikle güzel kardeşim olurdum 😂
belli olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?