2 gün önce sevgilimle ailesi beni istemeye geldiler. Şimdi de bizden olmaz deyip beni yarı yolda bıraktı, neden?

Acaba fakir olduğumuz için mi? Ailesi bir şey mi söyledi.
Ailesi beni ilk defa görüyor bu arada sadece fotoğrafımı görmüşler o kadar.
Evimiz çok eskiydi ve hani annem babamda yaşlı insanlar dış görünüşümüzden mi bizi kendilerine yakıştıramadılar mı? Bu sorularin cevabını hiç bir zaman bilemeyeceğim galiba. O kadar hayal kırıklığına uğradım ki anlatamam. Bunalıma girdim.
2 gün önce sevgilimle ailesi beni istemeye geldiler. Şimdi de bizden olmaz deyip beni yarı yolda bıraktı, neden?
Cevapla