Aldatıldım, ondan soğudum ama içimde geçmeyen bir boşluk var?

Aldatıldım, hemde çok seviyordum. Heryerden engelledim. Tam unutmaya çalışıyorum illa hatırlıyorum bir şekilde.
Binbir tane yalanınıda öğrendim, düne kadar dönmesini istiyorken barışmak istiyorken artık istemiyorum. Arkamdan nasıl konuştuğunuda öğrendim, hatta benimle başka bir kızı aldattığınıda.

Bana söylediklerinin hepsi yalanmış. 1 sene bir yalan içinde yaşamışım resmen.

Açıkçası baya soğudum ondan, eski duygusallığım ve hislerim yok ona karşı. Unutmak istiyorum ama unutamıyorumda. Ne yapmam lazım unutmak için? Tarifi zor bir his var içimde tam olarak anlatamıyorum.

Ne zaman geçer?
Güncellemeler
+1 yıl
Artık kimseye güvenemeyecem gibi hissediyorum. Aşka da inancım kalmadı.
Aldatıldım, ondan soğudum ama içimde geçmeyen bir boşluk var?
Cevapla