Arkadaştan öte olmayız diyor ama konuşmayı da bırakmıyoruz. Ne olur bu ilişkinin sonu?

Surekli konuşuyoruz acilinca arkadastan ote olmaz diyor ama sabah aksam kesintisiz mesajlasiyoruz. Hissetmeden diger kizlar gibi basit mi olayim diyordu sonrasinda ise degismeyecek hissetsem kac aydir konuşuyoruz zaten hissederdim dedi. Sabah aksam ne diye konuşuyoruz biz arada kalp falan gönderiyorum tatlim falan diyorum ne yapmalı?
Arkadaştan öte olmayız diyor ama konuşmayı da bırakmıyoruz. Ne olur bu ilişkinin sonu?
Cevapla