İlk buluşmaya gelmeyen erkeği yarın göreceğim. Nasıl davranmalıyım?

Buluşalım diye ısrar ediyordu. Kabul ettim, tamam buluşalım dedim. Kaç saat bekledim nerdesin falan dedim yoldayım, şöyle böyle falan dedi. Ve sürekli geç yazıyordu. Bekledim gelmesini, çarşıda buluşacaktık. Çarşıya geldim dedi, tamam bende yoldayım geliyorum dedim. Senin herhalde buluşmaya niyetin yok dedi. Yine çok geç yazdı ben eve gidiyorum dedi. Bende sinirlendim, asla bir açıklama yapmadım ve engelledim her yerden. Bu şahısla aynı sınıftayız. Geçen seneden beri beni seviyordu. Yarın okulda ne yapmam gerek sizce?

İlk buluşmaya gelmeyen erkeği yarın göreceğim. Nasıl davranmalıyım?
Cevapla