Merhaba 30 yasindayım şu an da 4 haftalık hamileyim ama hâla net bir karar veremedim, eşiminde haberi yok ama daha fazla saklayamam henüz napıcam bilmiyorum kafam çok karisik ruh halimde hiç düzgun degil.8 ay önce evlendim eşim doktor annem bir rahatsizlik gecirdi 1 hafta hastanede yattik o sürede tanıstik, halen annemin doktoru , 2 ay gibi kisa sure icinde evlendik şu an çok pişmanım evlendiğim icin ani karar verdigim icin ve bu hislerim 2 haftadır tavan durumda.. Eşim naif , kibar iyi niyetli ve sakin biri etrafindaki herkes tarafindan cok sevilir, bence de asla kötü bir insan değil ama yapamiyorum, mutsuzum gerek onun meslegi, stresi duzensiz hayatı gerek ailesi , iş arkadasları hiç birini hayatımda istemiyorum.. Bana karsi kotu bir sey yapmadi hiç , beni üzecek kıracak bir söz harekette de bulunmadı bazen diyorum nankorluk mu ediyorum ama zaten hepi topu 10 aydır taniyorum onu ayrılsak ikimizde bir sey kaybetmeyiz...
Yurt disina yerlesmeyi istiyorum, calistigim sirketin yurt disi ofisine gitme talebinde bulundum , sınava ve sözlü mülakata girdim bir kac ay icinde olumlu olumsuz dönüş yapılacak eğer olumlu olursa gitmeyi dusunuyorum boşanıp yeni bir hayat kurmak istiyorum tabi kocamın haberi yok bunlardan henuz bosanmak istedigimi bile soyleyemedim cok mutsuzum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer