Hamileyim eşimden boşanmak istiyorum çok mutsuzum her günüm zehir oluyor napıcam bilmiyorum?

Merhaba 30 yasindayım şu an da 4 haftalık hamileyim ama hâla net bir karar veremedim, eşiminde haberi yok ama daha fazla saklayamam henüz napıcam bilmiyorum kafam çok karisik ruh halimde hiç düzgun degil.8 ay önce evlendim eşim doktor annem bir rahatsizlik gecirdi 1 hafta hastanede yattik o sürede tanıstik, halen annemin doktoru , 2 ay gibi kisa sure icinde evlendik şu an çok pişmanım evlendiğim icin ani karar verdigim icin ve bu hislerim 2 haftadır tavan durumda.. Eşim naif , kibar iyi niyetli ve sakin biri etrafindaki herkes tarafindan cok sevilir, bence de asla kötü bir insan değil ama yapamiyorum, mutsuzum gerek onun meslegi, stresi duzensiz hayatı gerek ailesi , iş arkadasları hiç birini hayatımda istemiyorum.. Bana karsi kotu bir sey yapmadi hiç , beni üzecek kıracak bir söz harekette de bulunmadı bazen diyorum nankorluk mu ediyorum ama zaten hepi topu 10 aydır taniyorum onu ayrılsak ikimizde bir sey kaybetmeyiz...

Yurt disina yerlesmeyi istiyorum, calistigim sirketin yurt disi ofisine gitme talebinde bulundum , sınava ve sözlü mülakata girdim bir kac ay icinde olumlu olumsuz dönüş yapılacak eğer olumlu olursa gitmeyi dusunuyorum boşanıp yeni bir hayat kurmak istiyorum tabi kocamın haberi yok bunlardan henuz bosanmak istedigimi bile soyleyemedim cok mutsuzum.

Hamileyim eşimden boşanmak istiyorum çok mutsuzum her günüm zehir oluyor napıcam bilmiyorum?
Cevapla