Öğrenci hayatında yaşanan sevgililikte alman usulü ödemek mantıklı mı?

Bazı erkekler kadın olan ortamda hesap odettirmem diye düşünüyor bazıları ise herkesin kendi aldığını ödemesi gerektiğini ama öğrenci hayatında ben herkesin kendi aldığını ödemesi gerektiğini düşünüyorum siz?
Öğrenci hayatında yaşanan sevgililikte alman usulü ödemek mantıklı mı?
Cevapla