Kadın işitsel bir varlıktır ama yaaa 😃
Peki ya bu şarkı 😃
Kadın işitsel bir varlıktır ama yaaa 😃
Peki ya bu şarkı 😃
İşitsel varlık dedin ya aklıma bir söz geldi ;
erkekler gözleri ile sever kadınlar kulakları ile. bu yüzden kadınlar makyaj yapar erkekler yalan söyler
bence çok da işitsel olmayın :) tabi kast ettiğin bu değil ama olsun
Sadece mesajlaşırız..
Olmadı mektuplaşırız.. En kötüsü dumanla iletişim kurarız.. 😄
Sağ ol..
Her şeyi hallettik ses tonu kaldı aynen 😀
Cevap
13Cevap
Ses tonu çokta önemli değil
Tabi ki şans veririm sese göre aşık olmuyorum.
Sesi çok kabaysa peki😃
Sese göre mi aşık oluyorsun abla :D ne olacak kabaysa kaba olsun. meyve seçmiyorum ki gönül veriyorum
Yani Kibariye'yi ses sanatçısı olarak dinlerim ama sabah uyandığımda koynumdaki kadının Kibariye tonuyla Günaydın demesini de istemem. Puhahahah😂😂😂
😂😂😂😂 Ben de
Ay veririm tabii ses önemli ama herşeyde ses değildir yanii 😀
Ya tabii sesi kız gibi olmasın da çok takmam ben. Üslup önemlidir.
Ses tonu benim için önemli ama tanışmak için engel değil sonuçta
Kafamda soru işaretli olur çok fazla ama yinede şans verirdim etkili bir ses tonu varsa😊
veriririm herhalde ajdarı dinledikten sonra herkese şans vermek lazım :D
Ses tonuyla mı ilişki yaşayacağız 😂 insanlık önemli insanlık
Olabilir, ses tonunu beğenmiyorsun galiba, analiz yapsın buradakiler
Evet, şans verilir.
Sesi ile ne alakası var 😃
Sessiz olması tercih sebebidir 😄😄😄
Vermem ses tonu önemli benim için
Ben sesini duymaktan yanayım, senin?
Hayır vermem.
Hayırrrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?