Sevgili olmak üzere olduğum birinden telefonda ayrıldım?

2 haftadır tanışıyorduk. 5 gün önce yakınlaşmaya başladık. Elimi tutuyordu, öpüştük. Ama birbirimize uygun değildik. Benim mesleğim var, çalışıyorum. Oysa işsiz. 3 gün önce telefonda ben yapamayacağım dedim ve görüşmeyi kestim. Bitirmeyi ben istedim ama şimdi kendimi boşlukta ve kötü hissediyorum. Onu üzdüm diye üzülüyorum. Ne yapmam lazım?
(İnstagramda takipten çıkmadı hala beni ben de çıkmadım orada da ne yapsam bilmiyorum çıksam mı?)
Sevgili olmak üzere olduğum birinden telefonda ayrıldım?
Cevapla