İki dakikacık instada reels izlim dedim alt tarafı. Herkes evleniyor ! Herkes gerçek aşkı bulmuş ! Herkesin sevgilisi var !!!
Hayır istemsizce tribe girdim djdjdjdj Bi ben mi sapım yaaa djdjdjdjdjdj
İki dakikacık instada reels izlim dedim alt tarafı. Herkes evleniyor ! Herkes gerçek aşkı bulmuş ! Herkesin sevgilisi var !!!
Hayır istemsizce tribe girdim djdjdjdj Bi ben mi sapım yaaa djdjdjdjdjdj
Sosyal medya bir değişik. Herkes zengin, herkesin sevgilisi var, herkes gezip tozuyor fjdjcjdks
Aaa zengini unutmuşum bak djdjdjdj
Ni dimekkk efenim djdjdjd
Ahaahhh o saplardan biri benim ŞLPSKDNXJSJDJSISJJX
Hiştttt senin sınava kadar aşkla meşkle işin yok zaten 😡😡 djddjjddj
Aynn hocam haklısın bu sene kendimi dışarıya kapatmalıyım
Bir ara olur gibi oldu dedim ne oluyor benim amacım vardı falan zorda olsa vazgeçtim, doğru olduğuna inanıyorum
En doğru olanı bu emin ol. Ben aynı hataya düştüm ve benden 2 ayımı aldı götürdü. Belki de daha fazlası …Yani şu an belki daha iyi bir yerde olabilirdim diyorum kendime.
Kısaca ilerde pişman olmamak için en iyisi bu emin ol
Bence de öyle olacağına varsın artık ya
Aynen öyle
🙏🙏😊
Eig için teşekkür ederim
Rica ederim🐥
Cevap
8Cevap
Çünkü sevgilisi olandan bir 10 kat fazla yalnız insan var. yalnızlar çok sık paylaşım yapmıyor sadece
Mantıklı
33 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim bile olmadı yalnızlık içinde yaşayıp öleceğim herhalde
Nasip kısmet diyelim artık. Umarım bulursunuz doğru birini
Sevilmeyi haketmek diye bir şey yok bence. Yani bu düşünceyi aklından çıkarmalısın. Ayrıca sevilen herkes çok mu çekici , çok mu mükemmel? Nasibin değilmiş. Belki 40 yaşında bulursun sevgiyi belki 50 belki de hiç. Hepimiz için geçerli bu. Ama ben şuna inanıyorum , bizim için hayırlı olan şeyleri bizden çok daha iyi bilen biri var. Demekki hayırlı olan buymuş.
Umarım kısa sürede senin için hayırlı olana kavuşursun 🌸
aksine kimse evlenmiyor benim çevremde fakülteden biliyorum sap gene sap o evlenenler instada sürekli karşımıza çıkıyor ondan
onlar kendilerini kandırıyorlar kimse ben sapım demez çünkü egoludur ezik görünmez herkes sap aslında
Sap değiliz, nasibini bekleyenleriz.
Çok güzel bir yorum. Kalbimi bıraktım 🤍
Ben de ben de istyom dlapco
sap 1 burdaa
Bn sapım
Sende bizdensin djdjddj
😁😁 evlencek kiz bakıyorum yok
boş ver evlenme sende djjddjdj şaka şaka cidden evlenecek kızı da erkeği de bulmak zor artık ya
Sen varsın seni buldum 😃
Heh bende seni bekliyordum zaten djjdjdjd
Kafalarimiz uyuşur belkide😊
Tamam 5 yıl sonra gel iste beni anamdan , babamdan djdjdjjdj
24 Olcan bn 30 😁😁ohaa
Ben yarın geliyim en iyisi😊😊
Yok yoo 5 yıl en ideali 😂
Bekleyemem😃 bebiş sevmek istiyorum ben😕
O zaman sen kendine başka birini bul. Ben kalbime taş basar sevdamı içime gömerim 😂😂
Günaydın 😁😁😁😊
Günaydın
İnstgaram konuşalım mı 😊
Siteden kimseye Instagram vermiyorum
Niye biseymi yapıyor
Boşsun
Derken?
Sadece soruma bakarak bu yorumu yapman garip. Neyse öyle olduğumu düşünmeye devam et
Tamam kardeş öyleyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar