Tum zorbaliga ragmen nasil ozguvenli olurum, kendimi nasil sevebilirim?

ben aska deger veren ve hep soyleyemeden uzaktan seven biri oldum. muhafazakar bir ailem var ve 11 yasimdan beri kapaliyim. nasibe hep inandim hep dua ettim ama 30 yasindayim 1 kisi bile bana seni seviyorum demedi. belki tesetturlu, sessiz oldugum icindir ama kendimi cok cirkin, degersiz, diger kizlardan asagi goruyorum. artik herkes estetikli, makyajli, sosyal hesaplarda herkes mutlu ancak bu bana sahtekarca geliyor. olmadigim biri gibi yasamak istemiyorum. varsin omrumun sonuna kadar yalniz kalayim. sorum su: tum bu sosyal zorbaliga ragmen bu hayatta nasil ozguvenli, ozsaygili olabilirim?

Tum zorbaliga ragmen nasil ozguvenli olurum, kendimi nasil sevebilirim?
Cevapla