Eşim kuzenimle sık konuşuyor rahatsız oluyorum bende mi sorun var yoksa konuşmaları mı zaten sıkıntı?

Şöyleki bekar kız kuzenimle eşim ortamlarda konuşup şaklaşıyorlar. Bunu sorun etmedim fakat bunu sosyal medyaya taşıdılar. Yine sorun etmedim. Fakat şimdi çok sık konuşuyorlar. Eşim bana attığı her şeyi ona da atıyor. Benim attığım mesajlardan önce onun attıklarına cevap veriyor. Bunu sorduğumda ise gülüp geçiyorum dedi. Bunu da mı söyliyim dedi ama onun attıklarının çoğuna cevap veriyor. Bir kaç gün önce normalde kuzenimin bana sorması gereken soruyu eşime sorup bir etkinlik mi yapsak demiş. Kaç gün oldu eşim hala bunu bana söylemedi. Bugün de eşim ona etkinlik noldu diye sormuş. Kuzenimle aramızda çok sürtüşme yaşandı fakat olaylar aileye sıçramasın diye yine yakınmış gibi davranıyoruz eşim bunu bilmiyor. Eşime bilerek böyle yaklaştığını düşünüyorum. Sürekli beni vurmak için koz arıyor bu sefer de eşim üzerinden yürüyor diye düşünüyorum. Eşimle aramız iyi. Kötü bir şeyimiz yok. Ben mi çok abartıyorum acaba? Yapıcı yorumlar söylerseniz çok mutlu olurum.

Eşim kuzenimle sık konuşuyor rahatsız oluyorum bende mi sorun var yoksa konuşmaları mı zaten sıkıntı?
Cevapla