Uzaktan ilişki yaşadığım eski sevgilimin karşısına çıksam ne olur?

Arkadaşlar merhaba,

Öncelikle rica ediyorum mutlaka mantıklı şeyler söyleyin. Benim 1 yıl boyunca uzaktan bir ilişkim oldu, sonucunda çocuk en büyük bahanenin mesafe olduğunu söyleyerek benden ayrıldı. Benden ayrıldığından beri bir okul arkadaşıyla beraber ve araları çok iyi diye biliyorum. Böyle bir durumun içinde kalkıp okuluna gitmek istiyorum. Bir kerede olsun onunla görüşmek istiyorum.

Sizce ondan habersiz bir şekilde okuluna gidip karşısına geçsem nasıl olur?

Uzaktan ilişki yaşadığım eski sevgilimin karşısına çıksam ne olur?
Cevapla