Bir ilişkiyi zamana bırakmak ne kadar doğru ya da sizden zaman isteyen birine ne tepki verirsiniz?

Bana biraz zaman ver dedi ama o sürede hiç iletişim olmadı. Haliyle ben çok uzaklaştım üstelik daha tanışma aşamasında iken bunların olması beni kendinden uzaklaştırdı ve onu istemediğimi söyledim. Beni merak etmeyen düşünmeyen birine neden canı istediğinde hayatıma gelme lüksünü vereyim

Bir ilişkiyi zamana bırakmak ne kadar doğru ya da sizden zaman isteyen birine ne tepki verirsiniz?
Cevapla