Evlilik için kimseyi kabul etmedim, yasim geçiyor evlenemeyeceğim korkusu sardı içimi bu normal bir korku mu?

Çok talibim çıktı hiçbirine içim ısınmadi zaten çoğunu kestirip attım. Evlilik dışı ilişkilerde bana göre değil. Her şey üstüme üstüme geliyor tıkanıp kaldım.

Evlilik için kimseyi kabul etmedim, yasim geçiyor evlenemeyeceğim korkusu sardı içimi bu normal bir korku mu?
Cevapla