SS için teşekkür ederim 🥳
Karşı cinsin hangi kıskançlık hareketi sizin için bardağı taşıran son damla olur?
SS için teşekkür ederim 🥳
Selammmmss 🧘♀️
Karşı cins nasıl bir kıskançlık yaparsa "bir dur artık" tepkisiyle karşı karşıya kalır?

#sosyetic
Kıskandığı olayı ve kişiyi daha bana sormadan, söylemeden doğrudan gidip karşıdakine söyleyip böyle bir durum olmamasına rağmen beni o kişiye karşı küçük düşürüyorsa son kıskançlık olur. Çünkü ben hal ve hareketlerine dikkat eden bir insanım, bu tür durumlarda sorunumu ilk 1. kişi olan hayatımdaki insan ile hallederim ve karşıdaki kişiden de benzerini beklerim.
Niye yazık olsun ya çenesinden tutmuş 😂 gerçi olayı bilmiyorum ama...
Dozunda kıskanmayı da kıskanılmayı da seviyorum ben. Bardağı taşıracak bir kıskançlıkla da karşılaşmadım o yüzden şudur diyemem ama epey uç bjr şey olması lazım ya. Çünkü sevdiğini, paylaşmak istemediğini bileceğim için epey toleransı olur 😀
Senelerdir görüşmediğim bir ilkokul arkadaşıma sosyal medyadan geçmiş olsun yazdığım için trip yemiştim. Oysa sadece bir geçmiş olsun dedim o kadar.
Beni anlamadan, dinlemeden yaptığı kıskançlık için yeter derim artık. Madem beni dinlemiyorsun o zaman yaylan
Yanii açıklama yapmana izin vermeli ve inanmalı. İnanmıyorsa zaten seninle işi ne
Aynen
Rica ederimm ☺️
İffetime laf söyleyecek noktaya geldiyse vay onun haline 😀 İffet dışarda ara bul ve bana getir der ve tekmeyi basarım 😀
Yanii işin içine namus/iffet gibi şeyleri karıştırıyorsa zaten onunla bi saniye bile zaman kaybı olur
Yok ben genelde millete güvenmem. Benim için ayrılık sebebi değil. Millet artık evliymiş veya sevgilisi varmış dinlemiyor.
Yanii… o sebepten eğer birini gözüm tutmazsa söylerim sevgili kişisine, ona güveniyor olabilirim ama gözümün tutmadığı kişiyle muhatap olmasını istemem
☺️💞
Rica ederim ☺️
Cevap
27Cevap
Her şeyi kontrol etmeye çalışıp, özgün irademi yok sayarsa.
Kısıtlarsa hele ki artık rahatsız edecek derecede olursa bu sinirlenirim
Sürekli güvenmemesi ve kısıtlaması
Beni tanıyan akrabalarının arkadaşlarımın olduğu ortamda kıskançlık havasına girerse ve bunu belli edecek sekldee yapıp herkesin görmesini sağlarsa çok sogurum uzun bir süre unutamam çünkü bazı seyelr kendi aranizdayken tolere edilebilir fakat başkaları da buna şahit olduğunda biz kendi içimizde konuşup halletsek bile başkalarının gözünde biz hep o kavga ettiğimiz anda kalırız
şık bir restorantta yemek yerken, yan masada evli çift vardı. kadın durmadan beni süzüyordu. kadına tuzluk fırlattı.
Aferin shsjjs
onun dışında her şeyi kıskanması
dur derim arkadaş nefes alam yeter :=)
herkesin kırmızı çizgisi vardır-kadın veya erkek, işte bu kırmızı çizgiyi aştığın an ipler kopuyor bundandır bardak hep taşacakmış gibi tedbirli, hiç taşmayacakmış gibi relax hayat tercih ediyorum işe yarıyor ciddiyim
Kıskançlıktan psikolojik baskı yapmaya başlarsa bir dur artık derim.. Bende kıskanç bir kadınım ams özgürlüğümü kısıtlarsa boğulurum buna müsade etmeyeceğim için de tepkimi net bir şekilde gösteririm..
Benim günlük yaşantımı çevremdeki insanlarla olan iletişimimi kısıtlarsa çok büyük sorun olur. İlişkiyi bitirmeye kadar gidebilir. Kimse beni kısıtlayamaz bunu asla izin vermem
Tartışmayı çok sevmem bu durum ilişkinin bitimine doğru ilerleyebilir. Kendinden soğutur. Bardağa fazla su koymasın dozunda koysun ki kana kana içeyim.
Yakın arkadaşlarımın çoğu kız haliyle birisi bir yere davet etti mi tanımadığım kız arkadaşları da geliyor ve bunu dert ediyor hanımefendi niye güvenemiyor anlamıyorum...
Azıcık anlayış yinede kendinede insanın o stresi vermesi keyfinden değil bruh oda bayılmıyordur kendine eziyet etmeye ama erkeklerin anlında bu güvenilir yazmıyor şimdi heleki bir erkek olarak erkek ortamını siz bilirsiniz illaki o yüzden lütfen bu konuda üstüne gitmeyin siz su serpmeye devam edin içi ferah kalsın çok kötü bir psikoloji o evreler
Yok ben zaten derdi oldukça çoğu şeyi açıklayıp onu rahatlatmaya devam ederim sıkıntı yok o konuda
Kıkançlığından artık iyi ona git tarzı trip yapayım derken bu sözü dedimi azına tükürğrğm defoşsun gitsin böyle manyaklarda var
beni takip etmeye, telefonumu falan karıştırmaya başlarsa daralırım. özgürlüğümün kısıtlanmasında kötü hissediyorum
Bir yerlere gitmeme karışmaya kalkarsa, süre vermeye kalkarsa, arkadaşlarımın evine gidip gelmeme karışırsa falan anlayış gösteremem.
Ozaman evlilik insanı değilsin evlilik fedakarlık ister sen sevgililikten öteye geçemessin
Beni kıskanacak hatun benle yol yürümesin bence tavsiye etmem en sevmediğim şey güvensizliktir
Kızları geçtim erkek arkadaşlarımla bile takılmamı kıskanırsa büyük sorun
Beni yok sayarsa. Benim yapmamı istediği şeyleri kendisi yaparsa. Beni kısıtlarsa.
Yapmamamı*
Kardeşinden kıskanan var. Beni Ablamlardan kıskanırsa çok sert tepki veririm
Arkadasın tipim bile değil diyip görünce içine düşen
kısıtlama işte kıyafetime falan karışmaya kalkarsa
Konuştuğum uçan erkek sineğin hesabını sorarsa ayrılık
Kiskanirken guvensizleştigini hissedersem bitiririm
Alakam olmayan bir şeyi bile kıskanıp bana kısıtlama getirirse.
Her tür hareket batıyor bana veya bahane yapıyorum heheh
Akrabalardan kıskanan kadın der ve basımı öne eğer giderim
Bardagi tasiran son damlaya gelen kıskanclik hastalık halidir öncesine de tahammül edemem
Toplum içinde herhangi bir kıskançlığı olumsuz anlamda olursa.
Kendi ailesinden kıskanan insanlar var maalesef
Topluluk içinde alenen kötü duruma düşürürse orada dur derim.
Güvensizlik boyutuna taşırsa kıskançlığını işte o zaman büyük sıkıntı olur
Saçma bence bu baska bise giy artık bu hale gelme sebebin ne kadar çok şey var mı acaba ailecek tatlı yiyoruz tatlı söylüyoruz bu arada bu sefer de farklı bir duygu bunu beğendi
İftira atması kıskanarak.
Aman aman iftira boyutuna geliyorsa kaçarak uzaklaşmak lazım
Sürekli hesap vermemi bekleyen bir tavırla yaptığı her şey benim için bardağın taştığı son damla olur. Saygı esas olmalı ilişkide.
Olayı bilmeden bana saldırıp, hakaretler etmesi, karşıdakine saldırması gibi durumlar son damla olur.
Aşırı kıskancım herşeyi kıskanırım ama özellikle temas ve yanaktan öpmek şakalaşmak beni aşırı derecede sinir eder ağzına ederdim
trip atıp gitmesi abi çok bebekçe bende yaptım da ordan biliyorum
Sürekli gelen msjlara kim o kim o diye sorup, kafasını tlfona uzatması.
Herseye karışması. Saygı olayını kimse aşmamalı...
Hiç öyle bir noktaya gelemdim
Kıskançlık genel anlamda boğuyor insanı...
Evden dışarı çıkarmamak olabilir.
Canlı konum takibi isterse bi yuh derim
Kıyafete karışması dışarıya çıkmaya karışması.
Saçma sebepler sunup kısıtlama hâlleri 🤮
Aramıssın cano tatildeyim derse 🤣
Pek sorun etmem sanırım bu yüzden bardak taşmaz.
markete gitme demişti ayrıldım axnsxkasx
Yok artık shdj
Haklı sebep
Hangi karşı cins 🤣
Karşı cinsin ne senin?
🤣 İyi ama yok ki
Varsay
Nefes alsın yeter 🤣🤣🤣
kısıtlaması, darlaması
Kontrolünü kaybederse
Kafasında kurması
Kurmaya müsait şeyler vardır belki :D
yiooo durduk yere niye senaryo yazsınlar :D
Sus be :D
😅😅
Karşı cinsi neden kıskandırıyorsun genç
Kısıtlamak
Bana karışması
Kısıtlanmak.
Kiyafettt
Konum at demesi
Asla kıskanmam kisitlamam herseyde serbest
Kıskançlık sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?