Sevgilimin hiçbir şeyi yok ailesinin durumu da iyi değil?

Sevgilim sürekli ailemle tanışmak istiyor fakat durumları iyi değil. Evlenmek istiyoruz. Benim ailemin durumu daha iyi şükür evimiz arabamız var. Ciddi düşünüyor ama ben tanıştırmak istemiyorum çünkü benim ailem direk aileyi soruyor. Anne babasıda ayrı. Evlenecek olsak ailesi bir şey yapmayacak diye düşünüyorum durumlarından dolayı. Napabilirim? Bir akıl verin lütfen. Çalışıyor ama çalıştığı parayı babasının borçlarına veriyor. Nasıl birikin yapar nasıl evlenebiliriz bu şartlar altında?
Sevgilimin hiçbir şeyi yok ailesinin durumu da iyi değil?
Cevapla