Güncellemeler
+1 yıl
Bende peki diyip gulucuk attim iyi yaptım mı sizce
@ahuuuuyld12 iyi akşamlar, sitede yeniyim de.. bir soru sordum kaldırıldı. İlk seni gördüm yazdım. Bir kıza sormam lazım, erkekler dalga geçebilir diye soramıyorum. Dm atamadım xper puanım yetmiyormuş, mesaj kutum açık rica etsem yardımcı olur musun? teşekkürler şimdiden
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?