Kadınlar daha çok sürünür; 30 oy %64
Erkekler daha çok sürünür; 17 oy %36
Bir üyenin iddiasına göre sürünen erkek yokmuş sadece kadın varmış buyurun anket karar versin!
Sizce, kadınlar mı daha sürünüyor yoksa erkekler mi?

Acı çeken erkekler de duydum varmış yani ama kadınlar daha duygusal oldukları için daha çok acı çekiyorlar tahmin değil tecrübe. Çevremdeki arkadaşlarım da aynı şekilde. Erkekler de bir miktar üzülüyor sonra iki bira içiyorlar tek gecelik ilişkiler yaşıyorlar ve bitiyor. Hepsi böyle olmasa da çoğu böyleler önemsedikleri sadece iki şey var birincisi mideleri diğeri ise malum organları... İkisi de tatmin olmuşsa kafaları rahattır.
Kadın sürünürse kendi beklentisi, duyguları, sabırsız, takıntılı hâli yüzünden sürünür.. Herhangi bir erkek gelip de kadını süründürmek için kadınların kendilerine yaptığı gibi özel olarak çabalamaz..
Sorumu çaldı resmen bide ss 😂😂😂 ben oyumu kullandım pembeler lütfen oyunuzu kadınlardan kullanın ☝🏼😂
Ayıp ayıp sen demedin mi aynı soruyu sor diye 😂😂
Senden başka oy kullanan da yok zaten kadınlara 😂
Kaybettiysek tebrik etmesini de biliriz : ))
Rica ederim, hak ettin : ))
Sen böyle deyince ister istemez hırs oluyor 😂
Ben daha uyanamadım sanırım 🤔 neye teşekkür ediyorsun🙄
2 gün önce etmişsin ya😄 tabii ki bir daha teşekkür etmek istiyorsan, teşekkür de sınırımız yok diyorsan, istediğin kadar edebilirsin😂 hatta her sabah akşam teşekkür kabul edebilirim😂😂
Ben sana başka eigler verdim onlara teşekkür et😂😂😂
Dün bir mavili buraya senin görüşüne yazarak salça olmuş, ne cektinnn beee demiş, ben de engellemiştim, ama yorumunu kaldırmamıştım. Acaba başka soruda mı salça olmuştu senin görüşüne, bu soruda mı onu anlayamadım. Bu soruda ise, onun bildirimi gelmiştir belki ama o zaman onun yorumu nerede🤔
Bu vesileyle de günaydınlarımızı takdim edelim 😂
İşte ben kaldırmadim yorumunu, sadece engelledim vatandaşı 🤔
Hangi taraf duygusalsa o daha çok sürünüyor.. Cinsiyetten bağımsız bence..
Erkekler lehine bir oy kullansaydın 😂 bir iddaa söz konusu 😂
Gündüz erkekleri seçmiştim.. Şimdi hangisini seçsem acaba.. 😅
Erkekleri seç 😂😂 Sürünüyoruz yani doğru, kadınlar kraliçe gibiler 😂
Bilemedim şimdi.. 😄
Vaadlere bağlı.. 😂
@_Elyise ben bir karton malbora vaat ediyorum, sen ne vaat ediyorsun 😂
Yaa yanlış marka dedin.. 😂
İstediğin markadan 1 karton😂 bu devirde önemli bir fırsat 😂
Diğer adayı da dinlemeden kabul etmem.. Belki o 2 karton diyecek.. 😅
O gariban onda para yoktur 😂😂
Kaçak çay bizi bozar 😂
Orantısız güç oldu bu ama.. 😄
Ben 2 karton istediğin marka diyorum 😂😂
İşte en sevdiğim.. 😄
Seçim meydanı ısınıyor, adaylar feveran halinde.. 😂
Siyaset meydanı gibi, her şey oyu alana kadar😂😂😂
Ben bilinçli seçmenim ama.. Nasıl iktidar yaptıysam, öyle de hükümet deviririm.. 😅
Adam tiryaki 2 kartonu hiçbir şeye değişmez 😂
Bu hiç iyi olmadı, damardan girdin şu anda😂
Eyise yaman çıktı valla.. Gidiyor altın değerinde oy.. 😅
Ben kombine vaat ediyorum 😂
Bir de bir kilo kaçak çay ve 2 karton sigara alıp, sobalı bir ev ayarlarsan senindir oyum.. 😂
Çok masraflı oldu 😂
Teşekkür ederim muhtar adayım.. 😄
Bizim bu 6S liyi yenmemiz gerekiyor, takıntı oldu 😂
Ortak hareket edelim.. Kazanacağımız iddiaya gireriz.. 😄
En garanti iddaa Şanlı Fenerbahçe - 6S maçıdır herhalde😂
Onda kaybedersek iddia falan aklımıza gelmez bence.. 😄
Siteden çeker giderim😂😂
Onu şampiyon olamazsak yapalım.. 😄
13 gün girmeyiz😂
Kesin biz kapatırsak 14 gün kuralı kalkar ve sı*çarız.. 😅
İnan aklıma gelmedi değil 😂😂 Diyorum şansımız olsa kız doğardık, bunda bile kazandı @_Elyise hanım 😂
Eğleniyoruz sadece : ))
Zaten ikiye tek olduğun için centilmen yapıyoruz 😂 İkiye iki olsa gözünüzün yaşına bakmayız 😂😂
Gerçekler bunlar 😂
Ortağıma sormam lazım buradan kazanabileceğimiz bir iddaa çıkar mı 😂😂 @tiryakinimtiryakin?
Kadının fendi erkeği yener.. Başka bir şey düşünelim.. 😄
@_Elyise korkmadım da, şimdi seçmen kitleyi de düşünmek lazım.. Mâlum KS burası.. 😄
Anlatamazsın anlamaz 😂😂
Yeni yorumu bulmak için çile çekiyorum resmen.. 4432289 yorum olmuş.. 😄
Bence masayı dağıtalım.. 😅
Resmen gaz veriyor, gaza getiriyor 😂 sonra da bu hırs sizi... yapacak diyor 😂
Bir kadının susacağına kimse inandıramaz beni😂😂
😂😂😂😂
Cevap
4Cevap
Erkekler tabi ki
Oy kullanalım lütfen 🙂
Kullandım :)
Hangi taraf bilmiyorum ama ben net süründüren taraftayım o bi kesin djjd
senin için sürünende ne bileyim::)
Cevap yazamaz, çünkü engellendi
Erkekler bence 😕
Dürüst kadının hâli bir başka oluyor 😂
shsj her zaman 😄
Bunu genel olarak nasıl bilebilirizki. Sürünen kadinda girdum erkekte. Çoğunluk hangisi bilemiycem bu yüzddn
Bu sorunun cevabı;
Türkiye'de erkekler,
Avrupa'da kadınlar.
Kim seviyorsa o sürünüyor.
Cinsiyet ayırt etmiyorum
Sürünmesin kimse.. İnsan evladı gibi yürüsün.. 😃 Keyifli geceler..
Eskiden bu zamana... ev temizle çocuk büyüt eşine para desteği yap varsa yaslilarina bak bunları yapan erkek kaldı mı kadin çocuk besleyemiyor simdikiler
Kadınlar erkekleri bir zaman süründürür evet ama erkek elde etti mi ömür boyu kadını süründürür fakat hiç kabullenmez bu durumu.
Ayılar sürünüyor gördüğümüz üzere 😂😂
Oyumuzu kullanalim lütfen 🙂
Çok şey istiyorsunuz 😑
Çok basit bir şey istiyorum : ))
E verdim oyumu zaten 🙄
Evet belli vermişsin kadınlardan yöne
Memnun olmamış 🤭
Gönlüm erkeklerin sürünmesinden yana
Ne istiyorsunuz erkeklerden : ))
Gıcığım sinir bozucular
Günahımızı alıyorsun : ))
Yaa öyle miii çok afedersiniz :'(
Önemli değil, affettim 😂
Ohh bee affetmesen uyuyamazdım gerçekten
Uyuyamayacağıni bildiğim için affettim zaten 😂
Minnettarım :D
Karşılıklı sürünmüştük🙂
Olmaz birisini seçmelisin : ))
Hadi bakalım bu seferlik böyle olsun 😂
Tamam bekleriz acelemiz yok 😂
Gerçekten sevmiş ise, her iki tarafta çok büyük acılar yaşayabilir...
Hangi taraf seviyorsa o sürünür.
ben oy kullanamıyorum çünkü kızın çok sevip süründüğünü de gördüm... erkeğin çok sevip süründüğünü de gördüm.
Anlaşıldı
erkekler tabi ki
en çok seven gerçekten seven
Tabiki de kadınlar sürünüyor..
Kadınlar
Kadınların süründüğü nerede görülmüş : ))
Kadınlar çok duygusal yapıya sahipler. Daha çok duygusal olurlar
Biz de duygusalız 🙄
Kadınlar gibi değilsiniz
erkekler süreniyor
Kadınlar.
Kimseyi bilmem de ben çok süründüm.
Kadınlar
Ben ajxbajx
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?