Güncellemeler
+1 yıl
Ben ciddi şekilde seviyorum onu o beni hiç sevmedi ama kabul etmekte zorlanıyorum başkasıyla olursa inanın ki ben baya kötü dönemden geçerim ilk defa böyle aşık oldum ve sevdigimle mutlu olmak istiyorum bunu çok görmesin bana
Güncellemeler
+1 yıl
Ben gerçekten mental olarak çökmüş durumdayim onun sevgisine ve ilgisine ihtiyacım var mutlu olayım bari cidden bu durumdan kurtulup Mutlu olsam bari
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bizim sevdiklerimizde başkalarıyla oldular gittiler sen çok seversen seni sever sanıyosun ama öyle olmuyo işte kabullenip hayatına devam et seni sevmiyor
Baska erkege git acıl sevgili ol zaten birakacak ya da aldadatacak bide yalandan seviyorum. demenjze hastayim ya
Gönlümde o varken başkasına gidemem ben onu seviyorum gerçekten daha ne yapıyım çok çabaladım beraber olmamız için ama sevmiyor o işte ben aşığım ona ama benden nefret ediyor seviyorum diye mecburen bu duyguları icimde yaşamaya devam edicem onu sevmekten vazgecmicem
Bu arada sen yine aynı ksiisn hep başka erkek bul diye kızsın. Ne dersen de ben onu seviyorum ve vazgecmicem başka erkeğe asla da gitmem bunu kafana sok knk ben o bildiğin kişilerden değilim onu seviyorum ve ölene kadar hemde
Hiç sevilmemişsin heralde ki ondan öyle diyorsun bana aşkımı daha ne kadar belli edebilirim ki ben sevmiyo işte
Peki soruyorum ne hakla aldaticak dersin sinir oluyorum şöyle demene aldatilmayi hakedicek ne yaptım ben soylermisin? Tek sorun çok sevdim ona aşığım diye mi aldaticak hakettiysem eyvallah o zaman
Mhmetmi o
Sen ne dersen de yalandan seviyorum demeye hakkında yok ona ben aşığım anla artık kafana sok bir daha bana gelipte yalandan seviyorsun aldaticak seni deme zaten mental cokusteyim sen benim içimi bilmeden gelip yalandan seviyorsun diyorsun ama halbuku onu kendimden bile çok seviyorum değer veriyorum keşke oda sevseydi emin ol biz mutlu olurduk ya da ilerde beraber olursak buraya soru atıp seni kudurturum biz mutluyuz diye
Evet onu çok seviyorum işte ama o sevmiyor yinede vazgecmiyorum çok aşığım İnanki çok seviyorum😕yemin ederim ilk defa böyle aşk duyuyorum bir insana karşı ve karşılıksız olması beni bitiriyor
Galiba artık hiç sevmez beni sevmicekte sebebi ise benim onu cok sevmem heralde başkasıyla olursa ben ölürum gerçekten ya ama ben yemin ederim ki çok seviyorum kimselere anlatamıyorum içimde ne yaşadığımı geçen sevmedigini söyledi zaten ben artık ne yapacağımı şaşırmış durumdayım kimselere derdimi anlatamıyorum neden böyle olduk diye ama ne olursa olsun hep sevicem bu kesin bisey o diğerlerinden farklı geliyor bana sanki diğer yarimmis gibi doğrusu
Ben normalde böyle degildim bir erkek için asla ağlamam derdim ama onu seviyorum ve karşılık bulamadikca ağlayasim geliyor kaç defa gizlice ağladım kimselere dertlenemiyorum bile bu kesin bisey beni sevmese bile kimse beni onun kadar sevemedi diycek
Anladim
Sevmiyor ama ne yapmam gerekir sevdiğimi kazanmam için ben gerçekten onu istiyorum inan ki çok seviyorum onla olmak istiyorum
insan hep yanlış kişiyi sever zaten
Benim için doğru insan ama beni sevmiuo işte
Olmaz , vakit kaybetme onunla
O beni hiç sevmedi ki zaten
E tamam işte. Başka biri ile mutlu olabilrsin. Düşünme onu
Hayır
sevdiğinle olmaz bunu öğreneceksin sende
Ama ben istiyorum onu seviyorum çünkü
Olmazsa da üzülme
Elimden bişey gelmiyor çok çabaladım ona olan aşkım ebedi surucek ama üzülürüm eğer olamazsak biz mental cokusteyim zaten