"O adam senle karaktersizlik olmasın diye ayrılmıyordur" dediler. Sırf yarı yolda bırakmamak adına mı benle yani?

Bu cümle üzerine canım çok sıkıldı, sağ olsun önceden sorduğum bir soruda birkaç kişi içimi rahatlattı fakat hala üzülüyorum. 13 yıldır evliyiz, çocuğumuz olmadı çok istiyoruz. Biri de sırf çocuk olmadı diye ayrılsaydı karaktersizlik bence dedi. Tamam, zaten öyle de tek etken karaktersizlik mi?

"O adam senle karaktersizlik olmasın diye ayrılmıyordur" dediler. Sırf yarı yolda bırakmamak adına mı benle yani?
Cevapla