Musluman olmayan biriyle konusmak istemedigimi nasil aciklamaliyim?

Universitedn arkadasim ( gecen donem mezun oldum, yurtdisinda yasiyorum) arayip bana onun icin ne kadar degerli biri oldugumu soyledi. Ancak ben bu cocukla universideyken konusmamamin nedeni musluman olmamasiydi yoksa yakisikli buluyordum. O zaman sadece goruldu birakiyordum ya da sinifa giderken cevap veriyordum cunku hislerimin olmasini/ buyumesini istemiyordum. O arayip duygularini soyleyince onun uzuntusunuchafifletmeye calistim dedim bak koreye tasindin zaten olmazmis niye uzuluyorsunnvs dedim. O da oyle deme biz ayrilmazdik bir dahaki gorusmemize diyip gecerdik dedi, ben seni ziyarete giderim subatta DC ye gitcem dedi.
umut baglamamasi icin gercek nedeni nin musluman olmayisi oldugunu soylemelimiyim etiklik acisindan?

Musluman olmayan biriyle konusmak istemedigimi nasil aciklamaliyim?
Cevapla