Bu gece saat tam 2.30'da babamı Ben dışarıdayım sanırım kayboldum diye arayacağım ne yapar acaba Çok merak ediyorum 🤣🤣?

Benim babam çok ev hanımlı bir adam tek çocuk olduğumdan mıdır nedir bilmiyorum evde iken birazcık geç kalsam neredesin diye telefona yapışıyordu şimdi ünü kazandım rahat ettim ama bugün tam 2.30'da gece Baba ben dışarıdaydım sanırım kayboldum evi bulamıyorum diye telefon edeceğim bakalım ne yapacak kalkıp gelemezdi ben muğla'dayım onlar İstanbul'da ne tepki verecek çok merak ediyorum 🤣🤣🤣

Güncellemeler
+1 yıl
Bunların intikamı yaşasın kötülük nıhahaha 🤣🤣🤣🧙🧙🧙
Güncellemeler
+1 yıl
GPS'i iyi hatırlattınız oradan bakıyorum GPS yolları tanımıyor diyeceğim 🤣🤣
Bu gece saat tam 2.30'da babamı Ben dışarıdayım sanırım kayboldum diye arayacağım ne yapar acaba Çok merak ediyorum 🤣🤣?
Cevapla