eşim işe gitti ve öğlen ben marketten dönerken bir komşumuz erkek onla karşılaştım az muhabbet ettim nasılsınız falan diye sonra eşimin işi erken bitti gelmiş bizi öyle konuşurken gördü bende döndüm hoş geldin dedim sonra Adama sert sett baktı biz eve gittik. komşularla bu kadar sohbet etmene gerek yok selam ver geç dedi bende ne var bunda dedim biraz konuştuktan sonra sesi yükseldi istemiyorum kıskanıyorum bir daha sohbet etmiyiceksin eşin böyle istiyor dedi sen kiminle sohbet ediceğime karışamazsın dedim ve tartıştık siz ne düşünüyorsunuz
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılKocan selam ver geç demekle gayet uygun bir şekilde davranmış oysa sen hem sohbet ediyorsun hemde sen kiminle sohbet edeceğime karışamazsın diyorsun... Kocan başka bir kadınla sohbet etse ve sen kocana selam ver geç sohbet etmene gerek yok mu dersin yoksa daha mı farklı şeyler söylersin? Sonuçta karı koca olmuş bir biriniz üzerinde hak sahibi olmuşsunuz. Bu olayda eşin sonuna kadar haklı.
02 Yorumla
Soran+1 yılİstedim muhabbet ettim
- +1 yıl
Eşinle sevmeden mi evlenmek zorunda kaldın?
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılkiminle sohbet edeceğime karışamazsın nedir ya abi o senin eşin öyle yoldan geçen yabancı değil, ben konuşmanda bir sıkıntı görmedim okey komşun ama o laf çok yanlış eşin de o zmn istediği kadınla sohbet etsin hoşuna gider mi asla, birbirinize daha anlayışlı olun eşin abartmışsa bile sakin ol nasılsınız falan diye sordum diyip yatıştırabilirdin. Huzurunuz daim olsun evliliklerde böyle şeyler görünce ister istemez üzülüyorum açıkçası..
014 Yorumla- +1 yıl
Adam haklı haklı
Soran+1 yılEşim bir kadınla sohbet edebilir bunda ne var
Cevap sahibi+1 yılİyi iyi devam et böyle genişliğe yarım bir gün neyse iyi günler
Soran+1 yılDüzgün konuş.
Cevap sahibi+1 yılGayet düzgün konuştum cümlenin devamını kafasında kurgulayan sensin.
Soran+1 yılGeniş ne demek?
Cevap sahibi+1 yılBen bunun genişlik olduğunu düşünüyorum
Soran+1 yılBende senin cahil olduğunu düşünüyorum...
Cevap sahibi+1 yılKimin cahil olduğu oldukça net😌
- +1 yıl
Görüş yapan arkadaş sonuna kadar haklı
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim👍
- +1 yıl
Rica ederim 🙏
Soran+1 yılOrta onyl mezunu halinle millete cahil demek fkekdkdn
Cevap sahibi+1 yılCahilliği alından diploma ile ölçülüyorsan ayrı bir cahilsin zaten, yine söyleyeyim iki üni bitirdim senin sahip olamadığın statüdeyim. Hayattaki tek hedefi koca olan basit, Vizyonsuz seni ne halin varsa gör soru soruyorsun ilk yorumum gayet yerinde ve mantıklıydı nasıl bir kuyruk acın varsa artık kaldıramamışsın anlaşılan.
Peki diyemedin dimi? Adam seni kıskanıyorum seviyorum istemiyorum demiş.
peki sen kocanı bir kadınla sohbet ederken görsen ne hissedersin? Ama çok kıskanç bir kadın oldupunu düşünerek yorumla.
evliyim. Bende komşularımla sohbet ederim, mrblaşırım ama herşeyin bir adabı üslübü var
01 Yorumla
Soran+1 yılDiyemem.
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılKıskançlık her ne kadar da kadın milletinin hoşuna gitse de gerçekte dozu ayarlanmamış ise sıkıcı ve yıkıcı olabilmektedir. Size olan güveni tam değil ise, komşunuzun duruşu, tipi, ekonomik durumu, giyim kuşamı ondan fazla ise haliyle daha fazla kıskanacaktır...
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
39
Cevap
60Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 517 cevap paylaştı.
+1 yılKendinin kabul etmediği bir şey eşinden de bekleme bence düşünsene güzel bir bayan onunla diyalog sohbet ediyor eşin ne düşünürsün sakın güvenirim eşime falan deme hemen nefis sonuçta bazen karşı cins öyle şeyler yaparki yenik düşersin birde sen nekadar düzgün sohbet etsende dışardan gören o adam yanlış biliyorsa senin hakkında da yanlış düşünebilir bence eşin düzgün doğru bir hareket yapmış
07 Yorumla
Soran+1 yılBenim konuştuğum adam yakışıklı değildi? Kendin neden ekşeme yapıyorsun
Ayrıca ben asla eşime şunla konuşma bunla konuşma demedim- +1 yıl
Yakışıklı olması mühim değilki sonuçta karşı cins bence kıskanması yasak koyması gayet normal degilmi seven insan bazı şeyleri kısıtlar düşünsene eşin bı pavyona gidiyor alemler yapıyor dansözler le. kasilikli göbek atıyor sende görüyorsun yasak koymazmisin ama bunları bekarken de yaptığını da biliyorsun ozaman bekardi. diyorsun ve şimdi evli benim diyorsun demekki insanlar evlenince hayatlarında bazı şeylerden sakinmali normal olarak görünen şeyler bile artık normal olmaktan çıkıyor demekki
Soran+1 yılLan güzel diye kadını belirttin ya bende buna diyorum ki benim konuştuğum yakışıklı değil neden güzeli belirttin. Ayroca yasak falan koyamaz
- +1 yıl
Ozaman sende yasak koyamazsin eşine
Güzel kelimesini geçelim ozaman sana göre güzel olmayan ona göre normal ya da güzel olabilir erkekmi erkek der bazen dişi sinekten kıskanıyoruz doğru değilmi - +1 yıl
Birde lan kelimesi boş değil sana kaba ya da argo konuşmadım soru sordun sorunda sana yorum yapıyorum
Soran+1 yılKoymuyorum zaten
- +1 yıl
Bazen evlilikte yasaklar olmalı hani erkeğine bir sor güzelce neden izin vermiyor sun komşumuz kıskançlık olabilir ama neden biseymi gördün o adamda belki çok iyi tanıyordur adamı huyunu biliyordur belki boş konuşan biri sağda solda ya da güvensiz bir tip senin bilmediğini eşin biliyordur belki saygı duymak lazım yasak gözüyle bakmayalim herzaman
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılBu konuda haksızsınız çünkü siz eşinize sen benim kimle konuştuğuma karışamazsın diyemezsiniz o sizin eşiniz ve karışma hakkına sahip. , Eşiniz sizi kıskanmış olabilir size güveniyordur illaki ama karşı tarafa guvenmiyordur ortam kötü çünkü orada vereceğiniz en uygun cevap tamam peki ya da tamam daha dikkat ederim gibi olumlu bir yaklaşımla kaosu önlemiş olurdunuz
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 547 cevap paylaştı.
+1 yılSenin tamamen haklı olduğunu düşünüyorum. İnsanlar insanlarla sohbet eder. Bundan daha doğal bir şey yok. İnsanlar bir acayip artık. Şimdi burada biri çıkar kıskanır tabi der, aynı kişi başka soruda komşuluk öldü insanlar komşusunu tanımıyor der. Market dönüşü ayak üstü sohbetin nesi kıskanılır. Bunu kıskanan eşini çalıştırmaz orada da insanlarla konuşacak. Hatta iş olduğu daha kibar olmak zorunda insan o daha kıskanılacak durum.
10 Yorumla Kocan haklı bence. Komşun olabilir dostun arkadaşın değil ya. Bu sohbet ilerler zamanla o yüzden eşin şimdiden kesmek istiyor. Sen eşini düşün bir komsunla sohbet ediyor bir zaman sonra ilerler ister istemez. Abartma sende eşin istiyorsa konuşma. Sende eşinin istemediğin kişilerle konuşmasına engel olabilirsin yani
10 Yorumlaeşin gayet haklı hem belirtmiş kıskanıyorum diye malum zaman kötü kimin ne olduğunu bilemeyiz. fazla samimiyet ilerletirsen tabi karşı tarafın günahını almayalım kişiliğini tanımıyoruz ya sana zamanla his beslemeye başlarsa.
20 Yorumla
+1 yılKıskanmış işte, gereksiz yere uzatmanın mantığı ne? Tamam de geç. Kimseye güven olmuyor bu devirde, millet komşusuyla kaçıyor sen hâlâ adamla lâf dalaşındasın 🤦🏻♀️
211 Yorumla
Soran+1 yılBana karışmazın
- +1 yıl
Evlilikte öyle saçma bir şey mi olur Allah aşkına "bono koroşmoson"
O zaman adam gitsin, birkaç gün gelmesin, sorduğunda da "bono koroşmo" desin, mutlu olursun galiba.
Soran+1 yılKarışılacak şey var
Bir komşu ile sohbet etmek benim normal gördüğüm şey kendi beynim var onun görüşüne ihtiyacım yok ama onun eve gelmemesi ikimixi ilgilendirir.- +1 yıl
Hayatım evliliği dişi kuş yapar derler, biraz daha anlayışlı olabilirsin eşine karşı. Kıskanmak insanın doğasında var olan bir hissiyat. Biraz empati kursan ne olacak anlamıyorum gerçekten
Soran+1 yılEvliliği dişi kuş yapmaz. Evliliği iki kişi yapar. Birisi eksik davranırsa sallanır bu yalan bunun psikolojik olarak bile yalan olduğu ortada. siz cahil bir aileseniz ne yapayım
- +1 yıl
Hayır güzelim, sizler böyle dik kafalılık yaptığınız için erkekler kadınlardan memnun değil. Birçoğu ağlanıyor eşlerinden.
Yineliyorum, evliliği dişi kuş yapar. Kadın birçok şeyi çekip çevirebilecek kapasitededir. Erkeklerin %60'ı olaylara daha düz bakarken, kadınların geneli daha derinlemesine düşünür. Bunun cahillikle bir ilgisi yok, atalarımız belirli yaşanmışlıklardan yola çıkarak bu sözleri söylüyorsa, kulağımıza küpe niyetinde kalmalı.
Eksik davranmak diye bir tabir yok, bunu da bilesin.
Soran+1 yılKes.
- +1 yıl
Tam dayaklıksın. Yazık eşine. Belki de olmayan eşine.
Soran+1 yılBenim eşim bir kadına şiddet gösterecek kadar aciz değil senin gibi kadına şiddeti normal gören kadın olan
- +1 yıl
Kızım sen iyi misin, eşin seni dövsün mü dedim ben. Lâfı nerenden anlıyorsun bilmiyorum ki.
El deliye hasret ben akıllıya.
Soran+1 yılAkıla hasret desen daha iyi
- Aşk İlişkileri konusunda 516 cevap paylaştı.
+1 yılHiç öyle bir düşünceye girmem heralde. Sıkıntılı bir durum olsa bunu eşimle kavga etmekten ziyade karşı taraf ile hallederdim. Bir de kişi kendinden bilir işi belki kendi böyle düşüncelere girmiştir herkesi öyle görüyordur..
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYakında kıskanıyorum sokağa çıkma lafınıda duyarsın. Hayır sadakatsiz biri olsan böyle tepki verse neyse. İnsanlara yabani yaklaşmanın adıda kıskançlık oldu.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılBina gibi ortak alanda konuşmanın nesi var? Eve davet etsen ok. Kızmakta haklı ama insan komşuya da selam vermeyecek mi? O kadar da değil, bir hasbihal edilebilir komşuluk zaten ölü günümüzde. Bu kadarı gayet makul. Kıskanacak durum yok...
00 Yorumla
+1 yılÇok haklısın. İstediğinle konuş salla. Seni kaybetmekten korkuyorsa da daha çok şey yapsın mal sana sınır koymak yerime. Bu erkekler de tembelliklerinden kadın bakire olsun evden çıkmasın diyor. Çıksa brad pittleri görse buna bakmaz çünkü.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Karışmaya hakkı var tatlım o senin kocan. Aynı şekilde senin de ona karışmaya hakkın var.
Ayrıca kıskanmakta da son derece haklı. Karşı cinsin aklından geçenleri o senden daha iyi biliyor emin olabilirsin.00 YorumlaAdam cevresini de olup bitenleri gören biri ortam o kadar kötü ki millet birbirine atlıyor artık eş dost komsu demiyorlar yakalayan yakaladığını skyr. Adam bunların farkında
04 Yorumla
Soran+1 yılŞüphesi olan boşansun
Soran+1 yılKendini korusun ben kendimi korurum
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Kocan fazla kıskanç abartmış sende kıskanan sinirli adama kimle konuşacağıma karışamazsın demişsin evlilik de maalesef çoğu şeyine karışır aynı şekilde sende ona karışırsın bunları bilerek evlenmek gerekirdi
00 YorumlaKadınları anlamıyorum ne demek kiminle konuşacağıma karışamazsın. O zaman kocanda sohbet etsin kadınlarla falan sende olur canım de. Seven insan kıskanır. Sen haksızsın bu konuda.
02 Yorumla
Soran+1 yılEdebilir
Selam ver geç. Kocan haklı. Olayı abartan sensin, istemiyorsa konuşma. Tek başına karar vermek için geç kaldın. Madem böyle olacaktın evlenmeseydin ablacım. Şimdi git kocana çay koy hade.
10 Yorumla
+1 yılElin adamı için kocanla kavga etme bence erkek bir kadını anında silebilecek kapasiteye sahip sen bilirsin yine de
12 Yorumla
Soran+1 yılElin adamı için değil kendi öz saygım için ben ne yapacağımı biliyorum
- +1 yıl
Okeee
+1 yılYani kıskanması normal sizin ne konuştuğunuzu yanınızda olmadığı için bilemez ve kafasında onlarca kurgu oluşur onu da anlamaya çalış.
20 Yorumla
+1 yılkiskanmakta hakli yani. cok bos bir yere gereksiz muhabbetlesme olmus. yani evli birisin sonucta seni muhabbete tutmasi bile yanlis komsunun.
02 Yorumla
Soran+1 yılNe demek boş ya
+1 yılYüzde yüz haklı eşin elin adamıyla ne sohbet edeceksin selam ver geç eşiyle konuşursun gerekirse çok
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı. Adam kıskanç olduğu için bence selam ver geç ve senide çok seviyor onu geçtim bayan olsa sıkıntı yok kim olsa kıskanır ki
00 Yorumla
+1 yılkan kurutucu baskıcı kıskanç kısıtlayıcı erkek 🤦🏻♀️ tahammül edemiyorum ya böylelerine
mağara adamı resmen!
02 Yorumla- +1 yıl
He mağara adamı haksız. Özgürlük diye diye her şeyin içini boşalttınız yazık!
- +1 yıl
Eşin başka kadınla konuşunca görürüz seni 🤦
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Komşudan çıkan çocukları görünce tv lerde normal kocanın tepkisi
02 Yorumla
Soran+1 yılNe saçmalıyorsun
Gizli Üye(30-35)+1 yıladam halkı. en fazla merhaba demen lazım. düşünsene eşin kadın komşunla kapının ağzında 10dk muhabbet ettiğini. özür dile uzatmayin keyfinize bakın. eşin sana aşık 😁
02 Yorumla
Soran+1 yılKonuşalım
Soran+1 yılKonuşşun demek istedim f
+1 yılEşin haklı bu konuda.
Sohbet etmen, hele ki karşı cins birisiyle doğru değil.05 Yorumla
Soran+1 yılNiye öcü mü?
- +1 yıl
Hayır sen artık evlisin davranışlarına dikkat etmen gerekiyor bunu da biz mi söylicez. Üstelik diklenip adama sataşmışsın.
Soran+1 yılNe alaka lan ben ne yapıyorum? İnsan o insan cinsiyeti önemli değil insanlarla sohbet edilir
- +1 yıl
Kocan da bir kadınla sohbet ederken görsen emin ol daha beter bir tavır takınırdın
- +1 yıl
Burada bana insanlık dersi vermeye çalışma boşuna önce ahlak öğren. Ahlak iki bacak arasında değil tavır ve hareketlerinde
Gizli Üye(30-35)+1 yılKarisir bal gibi esin o senin hakli bn birak konusmayi markete bile gitmem
22 Yorumla- +1 yıl
O kadar da değil be canım adam haklı ama
Soran+1 yılBen senin gibi beyni olmayan koca düşkünü ezik değilim şükür.
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen konusmazdim kocamin da komşunun karisiyla konusmasini istemezdim
26 Yorumla- +1 yıl
İşte en doğru mantıklı görüş seninkisi olmuş 🙏
Cevap sahibi+1 yılBence böyle olmalı bu yobazlık da değil devir kötü komşuma güvenemem hem kendim icin hem eşim için benim bir komşu vardi evli çocuklu üst komsunun karısıyla ilişkisi varmış üst komşu adamı bosadı evleneceklerdi adam boşanmadı evlenmediler bu devirde kimseye güven yok uzaktan iyi günler der geçerim ya da ailecek görüşülür fazla samimiyet olmadan
Soran+1 yılAman konuşsun ne olucak
- +1 yıl
Arkadaş sana örnek de vermiş soran arkadaş aman konuşsun ne olacak mı diyorsun hala
Cevap sahibi+1 yılDemek ki kadının yuvası umurunda değil kendinin de gözü disardadir evdeki adam da yuvası da umurunda değildir
- +1 yıl
Yuvası umrunda olmadıgi aşikar bence de kadın da kocasına yakında bı misilleme verir bence
Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Kocan kıskanmış fazla tanımadığın komşularla konuşmakta doğru değil selam verirsin o kadar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 886 cevap paylaştı.
+1 yılKiskanmis istee. Karisamazsin demek biraz fazla olmuş.
00 Yorumla
+1 yılkonşunla daha öncede sohber ettiğin olmuşmuydu
00 Yorumla
+1 yılAdam kıskanmış hadi yatağına girde gönlünü al mutlu ett erkeğini
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Kıskandığına göre vardır bir bildiği , değil mi?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.
+1 yılAdam sonuna kadar haklı bence kıskanmasıda gayet doğal bir şey olayı büyütmeyin derim ben...
00 Yorumla Kocan bir ezik k yüzden kıskançlık adı altında sana psikolojik şiddet uyguluyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılNormal bir şekilde konuşmaktan kıskanmak iyi bir davranış değil. Siz haklısınız.
00 Yorumla
+1 yılZıkkımın kökü kocan da bir şey diyemezse ne olacak o evlilik
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılKocan aynı şeyi yapsa güzel bir kızla sokakta muhabbet etse sen kıskanmazmısın...
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 725 cevap paylaştı.
+1 yılEşin fazla kıskanç daha sakin bi zamanda konuşarak orta yol bulabilirsinİz
00 Yorumla
+1 yılKişi kendinden bilir işi kendisi fesat olunca karşındakinide öyle sanıyor
00 Yorumla
+1 yılHer kavgadan sonra seks iyi gider bir daha ki sefere bunu deneyin hem barışırsınız
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılabartmış ahahahah ama sende karışamazsin falan demissin karışabilir sende ona karışabilirsin kızlarla konuşma konusunda
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvli bir kadının başka erkeklerle muhabbet etmesi hoş karşılanmaz.
01 Yorumla
Soran+1 yılDjskdkdjjdjdkdlsldnxbdjsısdmdndhsjsldm
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKomşun seninle sohbet etmiş ama kocana bakmamis bile. Ciddi ciddi komşun ile ayak üstü de olsa birazcık (sana göre) sohbet neden edilir. Kocan hakli
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Erkekleri tanıdığı için karşı çıkmış :D
Normal yani.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEşin haklı, siz kadınlar elalemin adamlarıyla yüz göz olmaya bayılıyorsunuz
03 Yorumla
Soran+1 yılElalemin adamı dediğine göre tek kadınlar bayılmıyor
Cevap sahibi+1 yılmaalesef sadece kadınlar öyle, çünkü bu duruma çok şahit oldum ve oluyorum da
Soran+1 yılMall eğer iki kişi konuşuyorsa biri erlek biri kız ise nasol sadece kadınlar oluyor
Eşin bey de komşunun hanımıyla konuşsa sen napardin üstelik erkekler işi biliyor kendileri nereden etkileniyorsa ordanda kadınları kısıtlıyorlar
11 Yorumla
Soran+1 yılKonuşabilir ben kocama karışmam bu konuda ama o kendi isteği ile konuşmuyor
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılyapma sende. selam ver geç.. ne sohbet ediyosun. adı üzerinde"sohbet"
00 YorumlaKusura bakma ama kocan haklı çünkü evlisin sen tamam sana göre yanlış değil ama bizde evlenince bırak selam ailesindeki kuzeniyle fazla muhatap olunmaz.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe saçma ya ne demek konusamazsin içiniz fesat hepinizin
00 Yorumlataviz verme. benim kocam da her seye karısırdı tesettür gömlekler giydirirdi şimdi dinlemiyorum. taviz verdikce tepene çıkıyorlar
10 Yorumla
+1 yılEşin o senin kankan değil belli ki rahatsız olmuş adam karışamazsın falan nedir ya evlenmeseydin o zaman
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSen ufaktan ufaktan niyeti bozmuşsun.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHic uyusmayacak insansiniz, nereden buldun boyle okuzu ya. Sen nerdensin
00 YorumlaBu şekilde davranışı yanlış, aynı durum üç dört ay önce başıma geldi kavgasız tartışmasız hallettik
00 Yorumla
+1 yılBence kocan haklı zaman kötü insanlarda kötü
00 Yorumla
+1 yılBenim kocam olsa o da sohbet eder adamla nedne sohbet etmedi
04 Yorumla- +1 yıl
@Yılmaz-12 canım miisn normal değil mi komşu ile ayaküstü hal hayir sormak
Gizli Üye(18-24)+1 yılevlenince kpnuşmicaksın diye bir şey olmamalı karşı tarafla flört etmediğin sürece sorun yok. eşinin özgüveni yok sanırım bu konuda kısıtlamaya çalışmış. kıskanmak dozunda iyidir
00 YorumlaEmpati kur knka biraz
01 Yorumla
Soran+1 yılKocam komşu ile konuşabilir
+1 yılAdam ne güzel kıskanmış tamam aşkım desene adama
01 Yorumla
Soran+1 yılNiue ben amip miyim? Kendi kafam var onun kafası ile hareket etmeme gerek yok
Gizli Üye(25-29)+1 yılTamam de geç. Komşuna da sadece Allah'ın selamını ver eşin kıskanmakta haklı bence. Kim olsa aynı şeyi düşünür yani
00 YorumlaEşiniz haklı. Muhabbete ne gerek var?
06 Yorumla
Soran+1 yılNe demek ne gerek var öyle komşum konuştu
Soran+1 yılBen de iyyim dedim sonra bizim çoçuklar aynı okula gidiyor onun hanımı götürüyordu bunlar tatile gidicekmiş siz götürür müsünüz dedi tabi olur dedim daha sonra öğretmenden memnun değiller bende değilim bunu konuştuk dkdkdk
Soran+1 yılYoo eşimin beyni ile haraket etmiyorum. O istemiyor diye ben herşeyden vazgçersem bu hayat onun olur. Bu bir taviz meselesi bu gün buna tamam dersem yarın evden çıkarmaz
- Devamını Gör (39)
Devamını Gör(84)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kocam beni komşumuzdan kıskandı ve kavga ettik, sizce kim haklı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer