Efendi erkek olmanın iyi bir şey olduğunu kim neden söyledi?

Mesela ailem beni neden böyle yetiştirdi. Hiç anlam veremiyorum. Bu dünyada kazanan hep yırtık olan insanlar, her anlamda her konuda onlar kazanıyor. Biz de ancak izleyelim ya da eşek gibi calışalım başka bir şeye yaradığımız yok
Efendi erkek olmanın iyi bir şey olduğunu kim neden söyledi?
Cevapla