halbuki sonu evliliğe gitmeyen bir ilişkiye başlamayan biriyim
Aşırı vurdum duymazım bu yüzden ilişki de yürütemiyorum, ne yapmalıyım?
halbuki sonu evliliğe gitmeyen bir ilişkiye başlamayan biriyim
Selamlar,
Bu tür ilişkilerde senin için büyük problem olacak davranış bana göre. Neden dersen insan karşısındaki kişiden değer gördüğünü görmek ve bunu hissetmek ister. Eğer sen bunu yansıtamazsan ikili ilişkilerde sıkıntı yaşarsın. Sıkıntıdan kastım ise çevrende artık çok fazla insan bulamazsın. Herkes yavaş yavaş seni terk eder bu konuda. O yüzden kendini biraz zorlaman ve bu huyunu değiştirmen gerekiyor.
Merhaba
Gerçekten sevdiğin kaybetmekten korktuğun biri çıktığında karşına işte o zaman vursa da kirsa da duymazsin ve bu şekilde davrandığın kişilere ne kadar haksızlık ettiğini düşünürsün.
Böyle düşünmen seni takılmalık kız yapmaz ama ciddi ilişkinde zor olur gibi ama hiçte belli olmaz daha iyi ciddi bir ilişkin olabilir neden çünkü erkekler çok ilgiden sevgi gösterisinden sıkılır zamanla sende öyle olmadığın için daha iyi olur
Cevap
7Cevap
karşına benim gibi vurdumduymaz biri çıkar ozaman belki:)
o zaman hiç konuşmadan ilişki yürütmemiz gerekir😂
aşırı vurdumduymazılığını sebebi ya sevgisizlik ya başkasına ilgi ya da cinsel soğukluk
geçmiş ilişkimdeki erkeği çok seviyordum ve terk etti
cinsellikten soğumadım ama bir erkekle cinsellik yaşamaktan soğdum
bunun içinde biraz sevgisizlikte var
biseksüel misin.
değilim
cinsellikten soğudum ama bir erkekle yaşamaktan soğudum?
yani cinsel isteğim devam ediyor cinsellik güzel şey cinsellikten soğumadım demek istedim
oke babe
Bir binaya çıkıp kendini atman dunyanin menfaati ve erkeklerin ruh durumuna bir katkida bulunacaktir
neden öyle diyorsun ya
insanlar nasıl duygusal oluyorsa bende yapı olarak gamsızım ne yapabilirim ki
K3ndine ceki düzwn ver
ama nasıl
Diri olmalisin
diri olmak ne demek
Hareketli işlerini erteleme daha erkennyap duzelirsin
ya hareketli bir hayatım var onunla ilgisi yok ki
yapım bu gamsızım
Gamsız vijdansiz ben sensiz ne yaparim şimdi sarkısını dinle o zaman 😂😂
Böyle birinin kendine faydasi yoktur bence
emin ol vurdumduymazlık en çok kendine fayda ediyor
kafaya takan insanların sağlık sorunlarını örnek gösterebilirim
Gösterin, ama izlemiyorum siz izleyin onlari
sizde kafaya takmaya devam edin🤷♀️
Takmadigim icin öyle dedim ki
Hiç sevmem böyle tipleri
biz de sana bayılıyorduk zaten
Bayılma hatta uzak dur hatta senin gbi kizlari uzaya göndermek lazım erkek neslinin akli dengesini bozdugunuz için 🤣
sade leş
ne
önemse olum önemse
ya denedim olmuyor iki gün önemsiyor gibi yapıyorum sonra yine eski gamsızlığıma dönüyorum
gamsızlığın nsll
erkek değersizleşiyor mu
gamsız derken karşımdaki insana değer vermiyor değilim her insana insan olduğu için değer veririm ama çokta umursamam yani iki günlük erkek sonuçta neden önemseyeyim diyorum
ama erkek tir demi
önemlidir yine de..
bir koz neden önemsmiz olsınki
ben burada kız erkek ayrımı yapmıyorum ki
aksine karşımdaki kişide beni önemsemesin istiyorum
diyelim ki kız erkek ayrımı yapıyorum sanki siz erkekler iki günlük kıza değer mi verirsiniz?
kimse sevmediği insana değer vermez
oyledir sevmek esas tır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?