
Boyle bir sirtim var. Ve kendimden tiksiniyorum. Pis degilim, ilac da kullandim ama cilt tipim boyle. 26 yasindayim, hic sevgilim de olmadi. Kimse boyle bir sirti olan insani sevmez di mi?

Boyle bir sirtim var. Ve kendimden tiksiniyorum. Pis degilim, ilac da kullandim ama cilt tipim boyle. 26 yasindayim, hic sevgilim de olmadi. Kimse boyle bir sirti olan insani sevmez di mi?
Seni sevecek olan kişi senin sırtın böyle diye sevmekten vazgeçecekse eğer seni hiç sevmemiş demektir. Bu bir sağlık sorunu. Senin tedavi aramaktan başka yapabileceğin bir şey yok. Çünkü kendi çabalarınla geçmesini sağlayamamışsın. Empati yaparak şöyle bir cevap vereyim sana. Sevdiğim bir kız olsa ve gelip bana "Sağlık sorunum olduğu için cildimde bir sorun var beni yine de sevmeye devam eder misin?" diye sorsa ben şahsen çok kızarım böyle bir soru sorduğu için. Çünkü bu tür konular sevginin, aşkın önüne geçemez.
ben bir problem görmedim, keza bu durum benim için çok önemli değil, tabii olarak sağlığına direkt olarak etki eden bir alerji ve ya bir durum var ise kendine dikkat etmen gerekli eğer yok ise senin vücudun ve yapın bu sorun olmaz merak etme. vücudundan önce kişiliği önemli insanların
Cevap
19Cevap
Sırtında bi hastalık filanmı var yani öncedendemi böyleydi sonramı oldu bi tedavisi yokmu bilmiyorum onun için sordum geçmiş olsun Allah şifalar versin insanı sevmenin bedendeki eksikliklerle alakası olmaz kafana takma topal insanıda seviyolar kolu olmayanıda bunlara takılma Allahtan gelen bişi ne yapacan senin karşınada zamanı gelince seven biri çıkar umutsuz olma içtenlikle Allaha bağlan o seni huzura kavuşturur
Bence bir sıkıntı yok sivilce problemi var sadece Buda geçici bir durum çok kafanıza takmayın
Tedavi gör ya tedavisi vardir seni seven olmustur sen fsrk etmemişsindir
Yediklerine dikkat etmelisin abur cubur kola yağlı vs hepsini kes hiç bir şeyin kalmaz
Sırtımda çok fazla sivilce çıkıyor ve sevgilim hissiyatini seviyor sürekli sirtimla oynuyor hiç rahatsız değil belli olmaz belki seninde karşına kusurlarını seven biri çıkar
Allah Allah başkasının eşyasını mi. kullandin ya da alerji var mı biseye
Senin ergen iken cildindeki sivilcelerini çok mu patlattılar. Benim de sırtım buna benzer durumda
Ne olmuş ki buna?
İnsanlar herkesi model sanıyor galiba.
Modellikle ne alakasi var? Uber bi sey degil ki bu, sirt. Herkes siradan insanda oldugu gibi bende de normal olmasini isterdim sadece
Normal bence bu.
Beklenti hep pürüzsüz, sıfır sivilceli cilt oluyor ama doğru bir beklenti değil
Puruzsuz, sifir sivilceli cilt beklentisinde tabii ki degilim. Kac kisinin cildi oyle kusursuzdur ki zaten? Biraz leke, biraz akne vs illaki olur ama ben komple leke, iz dolu ve aktif akne cikmaya devam eden bir seyden bahsediyorum
İnan bana çoğu kişide böyle. Eğer çok rahatsız ediyorsa lazere git, kökten çözümlensin
Isyan edesim geliyor. Cogu insanin cabasiz sahip oldugu hatta bu yuzden de sahip oldugunun farkinda bile olmadigi bu kadar basit, bktan seyler icin caba harcamak zorunda kalmak, bunun icin uzulmek zoruma gidiyor. Sadece sirt olarak algilama, cok daha buyuk sorunlar var hayatta evet ama ben daha o buyuk sorunlara gelmeden boyle aptal seylerle muhatap olmak zorundayim. Cok sacma
Üzülmeye değmez, bunlar zamanla geçecek fiziksel özellikler. Bu arada ellerin çok hoş.
Olabilir pek önemsemem
Karaciğerlerine bir baktır.
Takma kafana. Knslm mi
Neden sevilmeyesin ki
Sever neden sevmesin.
Sırta niye takılıyorsun bu kadar
Bence hayır her şey sırt değil ki
Ön kısmada bakma ihtimali var mıdır
Kalbin güzel olsun
Saç diblerindede var mı
Karaciğer yağlanması olabilir
sırtınla kimse ilgilenmez merak etme
Lazerle düzelmiyomu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?