Bir erkek neden, oldukça yakinlastigi, flort ettigi kadinla uzaklaşmayı tercih eder?

Birisi var iki kere date yaptık. Bana hediye bile almıştı. Sonra çok yakinlastik. Tam Bi ilişki olmasa da seviştik. Son dönemde ben mesaj atarsam cevap atıyor. Yine çok ilgili düşünceli mesaj atıyor ama ben atmadan atmıyor. Çok yoğun olduğunu söylüyor, işiyle ilgili olarak çok bunaldigini söylüyor. Benimle tekrar sevilebilecegi halde neden aramiyor

Bir erkek neden, oldukça yakinlastigi, flort ettigi kadinla uzaklaşmayı tercih eder?
Cevapla