185+ üstü erkekleri aşırı itici buluyorum sizde öylemisiniz?

zürafa yutmuş gibiler sanki aşırı itici duruyorlar bence.

bence ideal erkek boyu 170-180 arası olmalı sizin fikriniz nedir?

185+ üstü erkekleri aşırı itici buluyorum sizde öylemisiniz?
Cevapla