zürafa yutmuş gibiler sanki aşırı itici duruyorlar bence.
bence ideal erkek boyu 170-180 arası olmalı sizin fikriniz nedir?
zürafa yutmuş gibiler sanki aşırı itici duruyorlar bence.
bence ideal erkek boyu 170-180 arası olmalı sizin fikriniz nedir?
İtici değil ama öyle birinin yanından geçerken garip hissediyorum. Onlar mı fazla uzun ben mi fazla kısayım anlam veremiyorum. Geçen biri telefonla oynuyordu yanından geçerken farkettim adam eliyle kendi bel hizasında tutuyordu telefonu ve ben o telefonun denk geldiği yerle aynı boydaydım. 😆
Cevap
19Cevap
187 yim keşke 195 falan olsaydım uzun boy her türlü iyidir
asiri itici bence
Doğrudur bence değil
Uzun boylu erkekleri beğenmeyen biri hayret doğrusu. d
Banada öyle geliyo kıskandığımdan değil valla boyum 178
Ben isterdim uzun olmak ama standart dediğiniz aralıktaym
en iyisi
tabi efendim ehehe boyunuz kaç 110 ?
168 canim
uuu çok uzun ehehehhe itici kadın dediğin 150 -160 olacak
niye bu kadar agladin boyun 190+ kesin 😂😂
çok şükür boyumdan memnunum ehehhe benim fikrimce ironisiz 175 altı kadın aşırı itici
Senin boyun 150-55 arasında kesinlikle
1.68 im
Yalan. Kesin kız hesabı açan bir erkeksin.
182 yim ama daha uzun olmak isterdim
1.83 de kalmışım iyi ki
bence yine uzun ama 190 kadar itici degil
Ne günahımız var bizim
Renkler ve zevkler işte
185 im sınırda mıyım itici mi:(
itici bence cok uzun
Tamam boynumu vurdururum:(
180 ideal
evet tam sinir kapisi gibi.
190 erkekleri sende itici buluyorsun degilmi
İtici bulmuyorum ama bana tuhaf geliyorlar dnfkfjkdod
Yakisikli degilse cekici de bulmuyorum
ayyy hic sorma bu boydakiler tipsiz olsa bile kendini yakisikli saniyor boydan dolayi 😂
Uzun boylularin hepsi kendini yakisikli saniyor
ayy neden oyle cidden kasinti gibi yuruyorlar birde 😂😂😂
yok be abartma
Tuhaf
1.80 nim ideal boy budur
Hayret ettim valla
Olabilir ben 180
Hayır değilim
1.78 olan ben 😂😂😂
baya iyi 😂
19 cm birde Sence bu nasıl
annene sor
Sana sordum ben
kisa
Daha büyük ünü gördün mü
sgggg
Aynen iade
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?